HUSAM AKAN SAMAN KICKDEFELLA??!

berkaitan dengan pendedahan oleh kickdefella mengenai duit RM350K yang ditabur oleh husam kepadanya dalam sidang media hari ini. husam terus bingkas menafikan dia memberikan wang tersebut kepada kick.
“Adalah bodoh untuk saya mensedekahkan wang sebesar itu kepada orang seperti beliau sedangkan saya sendiri tidak pernah mempunyai wang sebanyak itu sepanjang hayat,” kata Husam dalam kenyataannya kepada Harakdaily.
dan kickdefella membalas semula menerusi entry blognya mencabar husam supaya menyaman dirinya jika pendedahan mengenai wang RM350K tersebut adalah fitnah.
Dengan penuh rasa rendah diri dan insaf, saya memaklumkan bahawa saya bersedia berhadapan dengan apa-apa tindakan undang-undang dari Dato’ Husam sekiranya ada maklumat yang saya siarkan di dalam kenyataan media saya hari ini adalah palsu.

Saya juga bersedia untuk memohon maaf secara terbuka kepada Dato’ Husam dan keluarganya jika Dato’ Husam boleh tunjukkan dimana di dalam kenyataan media saya hari ini yang tidak betul. - kickdefella.wordpress.com

beranikah husam menyaman kickdefella??? memang sepatutnya husam membuat laporan polis atau menyaman kick sekiranya pendedahan itu fitnah & palsu. jika tidak berita ini akan menggugat perjalanan politik husam yang akan menempuh pemilihan naib presiden di muktamar PAS nanti.

saya sendiri tak pernah mempunyai wang sebanyak itu?? huaahahahaa... pasal duit balak lu jauhhh lagi banyak dari itu la husam, lagi mau koner!!

Comments

Anonymous said…
org banyak duit boleh je saman menyaman..hehe

Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S