BERSIH 2.0: BEGINI CARANYA CAPAI KEJAYAAN TANPA DEMONSTRASI...

makin tak sabar beruk2 jalanan menunggu tarikh 9 julai untuk memberukkan keadaan yang sedia aman bagi peniaga2 dan penghuni kota menjalani rutin kehidupan. tanpa misi jelas, cuma persepsi dan spekulasi menuntut keadilan supaya pilihanraya berjalan dengan adil.

tak adil apekejadahnya lagi bila PRiot berjaya menakluk 5 negeri semasa PRU12 lalu, nak menang 13 negeri dulu baru boleh terima kenyataan? neraca yang seimbang dan saksama dari sudut manapun akan tetap kelihatan senget pada pandangan makhluk2 berotak senget.

hari ini ALLAH buktikan bila YDPA sultan mizan menolak permohohan pilihanraya masjid yang dicadangkan oleh rejim DAPig pulau pinang. keputusan itu justifikasi kepada beruk2 BERSIH 2.0 yang mana bukan pilihanraya umum yang tidak pernah adil kepada mereka, tapi pilihanraya bangang untuk memecahbelahkan ummat idea dari DAPig sebegitu yang sepatutnya lebih dulu ditentang!

solusinya mudah tanpa perlu memberuk berdemonstrasi, meminta pertimbangan YDPA yang berkecuali dari sebarang anasir politikal dan keputusan bijaksana telahpun dibuat. atau beruk2 BERSIH 2.0 akan menuduh sultan mizan 'dibeli' oleh UMNO pulak???

daulat tuanku!!

Comments

Anonymous said…
beruk2 pakatan haram jadah menyusahkan org kl
Anonymous said…
Huhu..,buat kerje xde faedah langsung!!.Inilah dia kalau anti sangat pada kerajaan.X sedor diri

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com