HIJAU BUKAN LAGI WARNA SYURGA PAS!!

dalam ucapannya di muktamar PAS nik aziz menjelaskan tentang semua 'warna' sekularisme akan ditentangnya. tapi bila memilih warna, maknanya bukan 'SEMUA' poknik... macamana dengan sekularisme pada warna biru muda dan roket merah?:
"Saya menyatakan perkara ini sebagai satu penegasan agar PAS mampu berdepan dengan penjajahan pemikiran dan gelombang sekular yang datang dengan pelbagai warna, ada yang biru dan ada yang merah. "Walau apa jua warna sekalipun, ia tetap merupakan gelombang jahiliah yang mesti ditolak," katanya ketika merasmikan pembukaan Dewan Muslimat di Shah Alam hari ini. -malaysiakini
haji hadi pula dalam ucapannya menangguhkan cita2 pembentukan negara islam yang selama ini menjadi misi walid PAS bila bertapak di putrajaya. nampaknya penat lelah hadi mengarang buku 'konsep negara islam dan matlamatnya' pada tahun 1986 semata2 untuk menghentam label negara islam malaysia yang diumumkan kerajaan takkan sampai ke matlamatnya:
“Belum tiba masanya (tinggalkan usaha bentuk negara Islam). Apa yang penting adalah pelaksanaan. Kalau letak jenama saja tak laksana tak ada faedah. Kita mulakan dengan pelaksanaan negara berkebajikan, itu ada dalam Al-Quran, Dia (ALLAH) tak sebut negara Islam, Dia sebut negara berkebajikan. -malaysiakini
semakin jelas sekarang otak pemimpin2 PAS dah berwarna-warni... hijau yang merupakan 'warna rasmi' syurga boleh saja berubah2 seperti sesumpah, semenjak menjalin kaloborasi songsang dengan PKR & DAPig.

PAS cuba mengangkat diri sendiri seolah2 mereka berperanan utuh dan bukan 'kuda tunggangan' di dalam PRiot. betul bukan 'kuda', PAS hanya 'anjing kurap'.... PAS seperti anjing yang disuruh menyalak oleh tuannya (PKR/DAPig) setiap kali ada permasalahan yang berkaitan dengan moral & agama oleh pimpinan PRiot, walau mereka tahu hakikatnya tuan sendiri tak pernah mahu mengendahkan salakan anjingnya!

Comments

Anonymous said…
Macam mana nak laksanakan kalau suara hamPAS dalam PR tidak di dengar langsung oleh sekutu2 nya???
Negara kebajikan>>>???? Jika sekarang ini negeri Kelantan di perentah tanpa kebajikan.....Hadi menyentoh satu negara...?
Hadi is making >>> KELAKAR SERAM!!!
Anonymous said…
BETUL PAS DAH MACAM ANJING!
APA-APA KES DI SELANGOR, PENANG, KEDAH
KALAU BERKAITAN DENGAN ARAK, BABI,
JUDI, HIBURAN,ETC PAS AKAN MENYALAK
KONONNYA MEMBANTAH
TAPI LAST-LAST DITERUSKAN JUGA!

PAS CUMA CUKUPKAN SYARAT
'PERJUANGAN ISLE' SAJALAH! HAM-PAS!
Anonymous said…
kalau kerajaan pusat tidak membantu..apa akan terjadi di negeri pok nik..insyaAllah,selagi ALLAH memberikan rahmat dan hidayahNya...MALAYSIA tidak akan diperintah oleh golongan-golongan manusia yg tidak waras akal fikirannya..