KICKDEFELLA & HUSAM DEDAHKAN PENIPUAN BLOGGER2 PICISAN BN!!

hari ini kickdefella muncul dalam sidang media khas yang diadakan di bukit kiara untuk menjawab pendedahan oleh blogger2 pro-BN mengenai sejumlah wang yang disumbangkan oleh husam musa kepadanya. memetik laporan dari KLpos:
Blogger Azidi Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai 'Kickdefella' mengakui beliau telah dibayar sebanyak RM 350,000 oleh bekas majikannya yang juga ADUN Salor, Dato' Hj Husam Musa.
jadi ternyata blogger2 pro-BN telah menipu!! kerana jumlahnya bukan RM300K sepertimana yang mereka dedahkan, tapi RM350K!
huaahahahaaa... =pp

laporan portal the malaysian insider semalam juga memetik kenyataan calon naib presiden PAS, husam musa berkaitan pendedahan tersebut:
“Saya tak jumpa dia (Syed Azidi) di China, di Jepun atau di Antartika pun… itu (dakwaan) seratus peratus palsu, yang datang dari blog-blog picisan ,” kata Husam ketika dihubungi The Malaysian Insider di India malam tadi.
jadi berkemungkinan sekali lagi blogger2 pro-BN menipu jika husam sebenarnya berjumpa dengan kickdefella mungkin di london, paris atau new york!
huaahahahaaa... =pp
.

Comments