MAK LAMPIR KANTOIKAN MAT SABU 121 SAMPAI MENGAKU!!

dipetik dari portal malaysiakini berkaitan penyebaran VCD skandal seksnya, mat sabu mengeluarkan kenyataan seperti berikut:
Ditanya sama ada beliau selesa kontroversi kisah silamnya diungkit semula, Mohamad menjawab: "Bagi saya tidak mengapa, (ia) kisah lama."
kenyataan mat sabu seolah2 mengakui dia sememangnya terlibat dalam skandal seks bersama isteri orang (semasa itu), normah yang terbongkar semasa mereka ditangkap berkhalwat di bilik 121 hotel perdana kota bharu, pada tahun 1995. sekarang normah sudah menjadi isteri mat sabu yang sah.

apa pula motif mak lampir, zuraida membuat laporan polis berkaitan sekeping VCD skandal seks yang konon dijumpai dalam peti surat rumahnya? zuraida meroyan macam biasa, melemparkan tuduhan kepada UMNO tentang penyebaran VCD tersebut.

apa punya bangang la lu zuraida... kalo itu kerja UMNO apekejadah nak pergi campak ke dalam peti surat rumah lu sorang je? baik dicetak banyak2 dan diedar ke seluruh negara supaya semua orang tahu berkenaan dengan skandal maksiat mat sabu tu.

bila gua pun cuba nak bermain persepsi macam puak2 selalu PRiot buat, gua rasa ini kerja zuraida mak lampir sendiri untuk membantu pihak tertentu supaya mat sabu mengakui dia pernah terlibat dengan skandal seks.

ini mungkin misi 'sweet revenge' dari boss zuraida, anuwar ibrahim yang mendapat gelaran kehormat AL-JUBURI pertama dari mat sabu.

dari awal gua dah agak perancang utama kemenangan mat sabu dalam pemilihan PAS lalu adalah anuwar ibrahim... supaya blogger & jentera UMNO/BN lebih fokus menyerang mat sabu yang telah bergelar timbalan presiden PAS. itu semua akan memberi sedikit ruang untuk anuwar menarik nafas lega bila isu video seks & kes liwatnya akan beransur reda.

Comments

Anonymous said…
Maklampir mulur celupar, muka buruk. perangai buruk walau bertudung. Baik bogel je!
Anonymous said…
Tobat le MAT SAPU oii...kata org PAS..Berdosa besar tau klu gunakan agama islam dlm mengelirukan politik.huh.

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com
Anonymous said…
isy...xhabes2 dgn video seks...dah xdak modal dah ka...lpas satu..satu...yg rakyat besa ni..jgn la pcaye tros...selidik lu..