DYMM YDP AGONG 'PERKAKAS UMNO'???!

“Dalam politik, tidak satupun hal terjadi secara tidak sengaja. Jika sampai ada kejadian sedemikian rupa, kamu boleh bertaruh bahawa hal tersebut memang telah direncanakan!”
- Franklin D. Roosevelt, Bekas Presiden USA

mungkin perancang utama demo BERSHIT, anuwar ibrahim (ambabiga cuma proksi) akan berpegang kepada frasa di atas dengan menganggap YDPA, sultan mizan juga cuba 'berpolitik' bila bertitah menentang perhimpunan BERSHIT yang mereka rencanakan 9 julai nanti...

semalam YDPA telah mengeluarkan titah rasmi berkaitan BERSHIT yang secara tidak langsung menyatakan pendirian baginda berkaitan demo haram tersebut.
"Hakikatnya demonstrasi jalanan banyak membawa keburukan daripada kebaikan walaupun niat asalnya baik.Sebaliknya kita harus menumpukan kepada matlamat utama memajukan negara, bukannya mencipta masalah yang membuat negara berada terkebelakang. Ingatlah bumi mana yang tidak ditimpa hujan, lautan mana yang tidak bergelora."
begitulah petikan titah YDPA yang akhirnya mencetus paranoid di kalangan pemimpin2 dan beruk2 BERSHIT. blog PAPAGOMO mendedahkan twitter seorang pemimpin DAPig yang menuduh YDPA bersetongkol dengan ds najib. blog RBF pula mendedahkan hasutan seorang blogger PRiot mengajak beruk2 BERSHIT mengulingkan institusi diraja malaysia melalui komennya dalam portal malaysiakini berkaitan titah YDPA.

tidak cukup dengan menabur persepsi fitnah dengan niat menjatuhkan kredibiliti ke atas semua institusi kerajaan seperti polis, kehakiman, sprm dan suruhanjaya pilihanraya bagi menghapus kepercayaan rakyat terhadap institusi2 ini... anuwar ibrahim dan konco2nya bertindak semakin berani dengan mula menyerang institusi diraja sejak dari kejatuhan kerajaan PRiot di perak.

YDPA, sultan mizan telah bertindak penuh bijaksana bila melarang pilihanraya masjid di pulau pinang minggu lalu. titah terbaru baginda tidak menyokong perhimpunan BERSHIT merupakan satu lagi tamparan pedih untuk PRiot bila melihat institusi diraja tidak pernah memihak kepada mereka.

jadi tidak mustahil anuwar & konco2nya akan memberi gelaran tipikal juga kepada YDPA sebagai 'PERKAKAS UMNO'... seperti mana yang mereka berikan kepada mana2 pihak yang tidak menyebelahi mereka. hakikatnya kebijaksanaan takkan menyebelahi keputusan & tindakan bahalol makhluk2 rakus yang mahu mentekedarah kuasa.

jika perhimpunan BERSHIT tetap mahu diteruskan... bersedialah kita mengerah seluruh khudrat untuk menghapuskan penderhaka raja, penghianat bangsa dari bumi MALAYSIA tercinta... DAULAT TUANKU!! ALLAHUAKBAR!!

Comments

Anonymous said…
DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU. HIDUP MELAYU
bionicles said…
semboyan dah pun berbunyi..

diharap pesilat2 pesaka turun di jalanan demi agama bangsa & negara..

pengkhianat agama bangsa & negara haruslah ditentang habis habisan

takbir!