..

UNDER CONSTRUCTIONS...

sekumpulan beruk2 PgayR telah melakukan provokasi sewaktu beberapa orang pejuang PATRIOT datang ke balai polis merchant square untuk membuat laporan polis mengenai tuduhan PATRIOT mahu membakar ibu pejabat PgayR... tengok sendiri la macam jahanam je perangai sekor2 beruk PgayR ni... tunggu la 9 julai nanti, ramai yang dah lama bersabar... ramai yang dah menggelegak sampai ke otak!!

28 das tembakan!:

zat said... July 1, 2011 at 2:27 PM

kau serang tempat org pas tu kau kata kena provok...what do u expect..? tak kan org nk diam...or jamu teh & goreng pisang...ni lah mentaliti UMNO..mentaliti bodoh..

Anonymous said... July 1, 2011 at 2:33 PM

Zat kepale bapak ko tu bodoh . ikut ckp cina dan india . gadai maruah bangsa.bodoh mcm bapak ko

Anonymous said... July 1, 2011 at 2:34 PM

oii zat bodoh

yang ko sibuk-sibuk nak buat demo bersih tu sape suruh. ko ingat malaysia ni ko punye ke? kuala lumpur tu ko punye ke? engkau yang langgar kawasan dulu, pas tu mesti la orang langgar kawasan ko. fair ape. equal.

Anonymous said... July 1, 2011 at 2:38 PM

ehh lupe lak aku, kawasan ko ke? HQ PKR tu bukan sewa ke? bukan kawasan ko la tu. aku ingat ko takde kawasan la. ada hati nak ngaku kawasan sendiri. tak malu.

YAYA said... July 1, 2011 at 2:45 PM

PAS/PKR sama la macam ZIONIS YAHUDI...... dia ingat KL/MALAYSIA dorang punya!

hamba Allah said... July 1, 2011 at 2:59 PM

ape ke bodohnye....dlm bnyk2 balai polis,kenapa hangpa pi pilih balai yng dekat dgn HQ PKR???
nampak sngt hangpa semua sengaja buat provokasi.
dahla mlm sebelum tu hangpa dtng ramai2 buat kacau & cabar nak bakar pejabat tu...cuba hanpa imagine marah tak kalau AMK pi PWTC buat mcm tu?
pasal perangai samseng mcm hangpa buat rakyat makin menyampah dgn umno...renungkan..

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:01 PM

zat tu bontut dia dah kene tutuh dgn anu war...

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:19 PM

adoyai.. masing2 perangai aku tengok mcm budak2 kecik

khairul erifin said... July 1, 2011 at 3:20 PM

lebih baik kerja cari rzki tuk anak bini dr buat huru hara..dia org banyak duit.. negara hancur bolh blah kua ngara.. ko rang yg jd balaci dia org nilaa yg nak kena menjawap kalau ngara kucar kacir, silap2 ekonomi down, tempat kerja ko bangkrupt, tutup kedai..ko rang gak yg merempat.. bangsa lain tepuk tangan..manusia ni xkan menghargai sesuatu selagi dia xkehilangan benda tu.. bila dah hilang baru nak menyesal..korang kan dah besa xkan xbolh pk baik ke tak demo tepi jalan ni...emmm susah kalau dah namanya melayu..akal pendek.. senang di kotak katik dek dap..sekarang ni yg toleh kanan untung toleh kiri untung sapa????pkr?? pas??umno??hahahha...DAP la beb...dia org sukala org melayu mcm sekarang ni... itu pun korang xbolh nak pK??memang melayu banyak mkan belacan pasal tulaa benda senang pun xbolh nak pk..

orang malaya said... July 1, 2011 at 3:22 PM

aku x sokong sape2..bn pon idak,pr pon idak...
tapi dlm kes ni umno memang buat bende bodoh...sekarang ni umno dah nampak spt sebuah pertubuhan samseng.Mcm mane aku nak confident dgn umno kalau perangai meerican mcm budak2 sekolah,mcm ni ke mentaliti seorang leader?melayu sngt ke die tu?

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:24 PM

kalau hamba Allah nak tau macam tu jadinya kalau Bershit 2 dibuat...jadi sape yang nak buat bershit dulu...tu pun x boleh pikir...pendek akal betul......kalau bershit tak buat...xde la benda ni terjadi...

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:27 PM

melayu PKR memang sangat bodoh, ambiga dan para penajanya sedang tersenyum puas, lepas ni duit akan mashuk banyak lagi

hamba Allah said... July 1, 2011 at 3:37 PM

anon 3:24,
suka hati hang la nak cakap mcm mane...
Rakyat yng berhimpun utk BERSIH sekurang-kurang tak pernah kacau atau ugut utk bakar bangunan umno..
kalau mcm nila perangai pemuda umno,mintak maaf...cukuplah aku pangkah umno selepas ni

khairul erifin said... July 1, 2011 at 3:40 PM

memangla yg mimpin bukan melayu maksud aku ni yg menjadikan dia besa, kecoh, yg berdemo kat tepi2 jalan.. mejoritinya kan melayu.. kalau setakat org yg atas2 atau kepala2nya jer yg nak buat demo tp xda sokongan dr org2 kecik kat bawah ni..benda xkan jadi..xkan dpt smbutan..xkan nak terangkan a smpi z kot, pkla sendiri.

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:53 PM

mangkuk2 tu sume tak sedar.. yg gaduh tu majoriti melayu vs melayu.. tu baru sikit.. bayangkan 9 hb nanti berapa ramai? sapa2 pon boleh jadi pembangkang la kalo camtu.. tak puas ati je demo... bila mau selesai?

Anonymous said... July 1, 2011 at 3:58 PM

Pantat mak ANUAR disambar PETIR lah...

Anonymous said... July 1, 2011 at 4:27 PM

mana orang cina..melayu gak bodoh...

Anonymous said... July 1, 2011 at 4:38 PM

anon 3.24

hang lupaka bersih 1 dulu. depa provok supaya jadi huru hara sbb nak tunjuk kat dunia malaysia ni tak aman. Bersih 2 ni lagi dasyat. hang bacala sendiri entri d blog zul kulim yg sangat berpengalaman sbgai pencacai anuar pada masa tu.

Anonymous said... July 1, 2011 at 6:10 PM

Memang haprak betol puak2 fuckatan ni.
orang nak buat laporan pun nak dihalang..
mana KEADILAN yang kamu laung2kan..
salahkah orang nak buat laporan?
Fuckatan memang dah terdesak, buat provokasi lagi kehkehkeh!!!
Itulah perangai orang yang makan lada,
dah macam Berok kena belacan Penang
eehh..bukan macam tapi betol2 berok.

Anonymous said... July 1, 2011 at 8:42 PM

hhuhu...ak g blog org pas/pkr ade unsur keislaman...aku g blog org2 bn/umno ade unsur2 seks...sila lah pilih...ak masih ade peluang utk membuat pilihan...tengok berita dah mmg xde demokrasi...hampeh siot...nk pilih umno ke nk pilih pas...masih ade masa buat pilihan...ak nmpak umno mcm takut pada bersih...sbb ak xnmpak ade silap nye bersih...ape yg di bawa tu utk keadilan semasa pilihanraya...kenapa kerajaan nk bantah...bagi jalan je lah...itu demokrasi rakyat...lu pikir ar...ak masih ade masa nk pikir mana mau pilih...wait and see...pertama kali nk mengudi...hati2 BN and PR...

aku mahu kerajaan yg adil dan saksama...pemimpin yg telus...bukan membohongi rakyat...ak generasimuda mencari keadilan dan kebenaran...tolong jgn tabur duit masa pilihanraya...habis pilihan raya harga barang naik... minyak naik...nak cover balik modal yg dah dikuarkan...itu yg ak nmpak...ak masih ade masa sebelum pilihanraya 13...gua chow dlu!!!

Anonymous said... July 1, 2011 at 10:03 PM

Yang panggil mamak tu tak sedar diri tu keling ........ Hahahahaha

lonely rodeo said... July 2, 2011 at 12:05 AM

1 ja yg aku xphm..thun lpas ada gak demo bersih..xpsti yg mn lg ramai..xjadik pa2pn??tp thun nih..disebabkan pemuda umno wat kecoh ngan patriot diorg..dah jdik isu besar plak..sapa yg lg menyot??aku kah or org lain???fenin2..

lonely rodeo said... July 2, 2011 at 12:06 AM

lupa plak..thun lepas ada ja bersih..xdak problem pun..mayb sebab thun lpas xdak patriot buat kacau kut...

geramsungguh said... July 3, 2011 at 1:31 AM

Butuh Head mak lu dan bapak luu..,orang dah berbulu dengan Umno... Orang muntah dengan fatwa dan hadis palsu PAS laaa bodo.... Tok guru nik aziz memang sesuai dengan gelaran nik najis.. sebab perbuatan dia meliwat..merogol dan melacurkan Islam ... Islam tak salah.. Nik Najis yang salah dan jahanam.. kalau tak da nik najis tak lah Islam jahanam... kalau kau datang perhimpunan haram...dengan kau kau jahanam.. nik najis dah lari siap2... kalau tak dia pun jahanam... Islam kebenaran... kebenaran ke jadah nya kalau dari negaro Isley mhu nok tukar jadi negaro kebajike... kebajike bewok mhu....ni banyok baca kitab menate berok la jadi macam nirh... samo macee ularmakk ikan...tongong!!!!

musafir said... July 3, 2011 at 11:52 AM

weh geram sungguh lau ko ni btol2 islam ko xkan ckp mcm 2..pk la sndiri..maybe name je ko islam tp satu ajaran Islam pon ko xamalkan..

Anonymous said... July 3, 2011 at 10:16 PM

setuju ngan musafir...insflah...masih sempat lagi...ko tak kenal nik aziz jgn sesuka membuat fitnah...agaknye dah memang UMNO suka membuat fitnah dekat org, kemudian memutar belit katakan dia yg difitnah...takutlah kamu pada balasan Allah...sedarlah rakyat sedang menolak UMNO...UMNO sedang takut pada bayang2 sendri smpaikan sanggup memutarbeliltkan fakta...ALLAH bersama pihak yg benar...Insaflah wahai sahabat!!!

ringgo said... July 5, 2011 at 7:53 AM

umno kan dah manopaus..dia orang takut kalah macam kerajaan thai.tu yang dia orang provok. hishamudin dh bagi greenlight kot..

johnny said... July 5, 2011 at 7:55 AM

dah namanya pun umno..bukan pekembar..orang tak nak bersatu, macam2lah dia kata..ingat umno,ingat apco @ yahudi.

 
Top