..

UNDER CONSTRUCTIONS...

foto2 dipetik dari blog EMPAYAR PEMUDA









UNGGUN SAMPAH

tak perlu lagi dibasuh dengan air yang bening
bila darah luka sudah membasahi mataku
tak perlu lagi ditimbang nafas kota yang hening
bila pisau nista sudah membunuh sabarku!

unggun retorikmu akan membakar
sampah-sarap demokrasi yang kau sendiri cecerkan!

9 julai... turun beramai2 pejuang2 PATRIOT yg cintakan tanahair! kita sudah terlalu lama bersabar melayan onar mereka! jangan biarkan mereka mencemar keramat dataran merdeka!

7 das tembakan!:

Anonymous said... July 1, 2011 at 9:20 PM

Kalau takde orang yang nak menjual, pasti takde orang yg nak membeli. Buat penyokong BERSHIT, terima la padahnya nanti....

Anonymous said... July 1, 2011 at 11:02 PM

yang kalah jadi abu....
yang menang jadi arang....
yang untung tokey cina yang jual arang....

Anonymous said... July 1, 2011 at 11:05 PM

apakah ambiga, mat sabun, dan pemimpin pro kerajaan yang berdemo menjamin keamanan semasa berdemo dapat dikekalkan sekiranya dua naga berlaga. polis juga yang akan jadi mangsa, err suhakam. biarkan inikan hak asasi manusia.

lonely rodeo said... July 2, 2011 at 12:17 AM

aku bkn pmbngkang or bn..cuma plek 1 ja..thun lpas ada ja bersih..pembngkang join organizer lak tuh..tp thun nih..pmbngkang xjadik main organizer pn..tp napa kecoh bebenor??stakat demo,thun lpas ada kn..aman ja..thun nih jdik kecoh stat xdpt izin n tmbh buruk bila patriot ditubuhkn..xtau la nk pilih sapa lpas nih..mula ingt UMNO nih bgs..tp bila ada patriot...hmm..kna pikir blk laa nmpknya..

Anonymous said... July 2, 2011 at 1:10 AM

Padah? Adakah padah yang kamu maksudkan menggunakan kekerasan ke atas penyokong-penyokong BERSIH? Adakah padah yang kamu maksudkan tumpahnya darah saudara sebangsa seagama dan senegara kamu, hanya kerana berbeza pendapat juga prinsip? Adakah kerana mereka berarak secara haram menghalalkan penganiayaan? Sedarlah padah yang kamu tujukan adalah kepada saudara kamu sendiri juga. Jangan jadi seperti Hang Tuah dan Hang Jebat. Penyokong bersih tidak pernah melaungkan ancaman kepada mana-mana pihak. Mungkin mereka akan mengganggu ketenteraman, serahkan mereka kepada pihak berkuasa. Jangan ambil tindakan sendiri.

Anonymous said... July 2, 2011 at 4:43 AM

gua dah byk kali cakap.. jgn ingat senang2 nk guling kerajaan. nk tukar kerajaan secara pilihanraya pon blom tentu berjalan lancar.. mentaliti rakyat kita masih jauh dari true democracy.. jika puak2 umno skarang jadi pembangkang, rasanya negara lagi haru.. kalau nk selesaikan masalah, pikir cara yg baik.. collateral damage is bad enough already. dont start to create more!

Hibbeler said... July 2, 2011 at 7:42 PM

@leman.
tak payah nak sembang pasal melayu sangat la bro. agama dulu baru bangsa. kau jangan tertukar pulak. kalau sebab politik kau maki saudara seislam, bukak aib saudara seislam, tak guna jugak bro. pentingkan islam dulu baru bangsa. ni yang demo ni lawan dengan orang islam juga.

penganut agama lain ketuk gendang, enjoy tengok orang islam menari.

 
Top