THE RED WARRIORS... JUARA LIGA SUPER 2011!

kelantan berjaya merealisasikan impian menjadi juara liga super buat kali pertama selepas mengalahkan sabah 2-1 di stadium likas, kota kinabalu malam tadi. gol jaringan norshahrul idlan talaha (matyo) pada minit ke5 dan ke71 membawa khabar gembira kepada seluruh penyokong kelantan, the redmania. gol saguhati sabah diperolehi menerusi supersub razlan oto pada minit ke77.

bagaimanapun matyo gagal menyarung kasut emas untuk liga kali ini bila dipintas oleh abdul hadi yahaya yang menjaringkan 4 gol membantu kemenangan terengganu ke atas felda united 6-2. hadi mengumpul 20 gol, cuma lebih satu gol mengatasi matyo.


tahniah THE RED WARRIORS, tahniah semua pemain & pengurusan, terutamanya TAN SRI ANNUAR MUSA. teruskan kegemilangan TRW untuk menjulang PIALA MALAYSIA musim ini & berusaha menjadi antara kelab terbaik ASIA dalam masa beberapa tahun lagi! GKG! GKG!

Comments

Anonymous said…
Tahniah kepada JUARA..!!

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com