..

UNDER CONSTRUCTIONS...

meroyan sakan penganut2 PASyaitonirrojim di kelantan bila PM, ds najib tun razak mengumumkan pembinaan sebuah stadium baru yang canggih kepada THE RED WARRIORS (TRW) bagi mengantikan stadium sultan muhammah keIV dalam lawatan beliau ke kelantan beberapa hari lalu.



syarat yang PM letakkan adalah; BN mesti merampas balik pemerintahan kelantan! nuansanya seperti politikal tapi itulah yang WAJIB diucapkan jika tidak mahu lagi melayan karenah bodoh pemerintahan PAS yang bakal mengenakan pelbagai syarat di luar kewarasan. itu akan membantutkan lagi perkembangan bolasepak kelantan dan merencatkan perancangan tan sri annuar musa memacu TRW menjadi salah satu kelab terbaik asia dalam masa beberapa tahun lagi.

kerajaan PAS kelantan sedar betapa besar peranan TRW dalam mencorak persepsi generasi muda negeri ini, sebab itulah nik aziz dan konco2nya terpaksa menipu anak2 muda kelantan hidup-hidup (KLIK SINI!) semata-mata tidak mahu terlepas undi pilihanraya dari penyokong2 setia TRW.

terima kasih ds najib... penyokong no.1 TRW!! rakyat kelantan khususnya penyokong2 TRW sudah menyampah dengan wayang retorik kerajaan PAS yang cuma reti bersuara untuk kepentingan politik dan poket peribadi, hakikatnya tidak mampu berbuat apa2 untuk memenuhi impian generasi muda kelantan dan menjulang martabat cik siti wan kembang!

lihat gambar beruk2 yang suka bawa bendera politik masuk stadium (di bawah)... pernah tengok bendera UMNO/BN dalam stadium setiap kali perlawanan bolasepak?? siapa sebenarnya yang suka mempolitikkan sukan??!




4 das tembakan!:

anti bohmau said... July 5, 2011 at 7:04 PM

semua benda pas, pkr & dap politik kan! memang sah mrk tak segan silu membawa bendera parti masuk stadium masa tengok bola! nak cuba kata apa? menang krn sokong pas/pr? kalah??? padan dah...

sukan mementingkan semangat kesukanan & bukannya ideologi politik! iman tu penting tp iman juga bukan terletak ke atas parti politik! mo kena ingat dlm pas/pkr/pr bukan semuanya beriman kpd Allah!!!

(kalu masuk parti kutu tupperwear pun takpa asalkan syahadah sempurna, solat tak tinggal, puasa penuh, zakat hulur2, naik haji plak bila mampu...ok pa?)

tak pernah tengok EPL ka european league ka, ada fan yg bawa bendera parti masuk!! apa punya pencacai pas/dap pr!! merendahkan iq sendiri!!

Anonymous said... July 5, 2011 at 8:16 PM

ORANG PAS MANA RETI MAIN BOLA......RETI BERSUKAN ATAS KATIL AJE LA............MENGONGKEK JE KERJANYA!!!

Anonymous said... July 7, 2011 at 8:41 PM

mung kato aku, aku kato ko mung. mung make taik, aku tokse make taik. hahaha... gambar last tuh gmbr penyokong tgk bola ko wokyoh wei?

Anonymous said... July 12, 2011 at 5:03 PM

Najib jgn buat perangai..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com

 
Top