18SX!! NURUL IZZAH CEPAT STIM BILA MELIHAT ANGKA...



Kecoh lagi bebelan Nurul Izzah Anwar membangkitkan jumlah pengundi pos di parlimennya, Lembah Pantai.

Satu kaedah klise, mereka akan cuma bermain dengan angka & peratusan untuk mencorak persepsi dengan hujah-hujah kelabu. Penyokong2 tegar berotak singkat sudah pasti akan percaya bulat-bulat semua kenyataannya.

Jika benar terdapat penambahan mendadak pengundi pos mengapa Nurul Izzah tidak terus mengemukakan senarai namanya kepada wartawan di sidang media, atau dedahkan senarai nama tersebut di portal2 propaganda mereka seperti Malaysiakini?

Seperti kita sedia tahu, pendedahan senarai nama mereka kebanyakannya KANTOI contohnya isu MISMAHGATE (kecuali beberapa nama sahaja yang berpunca dari kesilapan teknikal SPR).

Jadi gua cabar Nurul Izzah supaya mendedahkan semua senarai tersebut bagi membuktikan kali ini dia tidak berniat menipu seperti kejadian2 sebelum ini. Sudah-sudahlah, tinggalkan bapak lu sorang saja yang suka 'mengencing', Izzah... tak payah la lu nak ikut jejak bapak lu!






..

Comments

Anonymous said…
Nur Izzah alamatnya kat mana?Dia tinggal kat mana?Segambut!!!Camne dia boleh bertanding kat Lembah Pantai.Sepatutnya dia syorkan kpd SPR supaya jika tidak tinggal di kawasan tersebut, tak boleh bertanding di kawasan tersebut.Skrg boleh bertanding, hanya tak boleh buang undi di kawasan tersebut.