BUNG MOKHTAR SURUH SHAHRIZAT... TAPI ISTERI PERTAMANYA YANG 'LETAK JAWATAN'!



Ironik ceritanya selepas kecoh di Parlimen Bung Mokhtar mengarahkan DS Shahrizat meletakkan jawatan ekoran isu NFC. Tapi akhirnya isteri pertama Bung sendiri 'meletakkan jawatan' sebagai DATIN, dan secara automatik menyerahkan 'jawatan' itu untuk isteri barunya, Zizie Ezette.



BUNG MOKHTAR CERAIKAN ISTERI PERTAMA... ZIZIE SAH BERGELAR DATIN!

Zizie Ezette nampaknya maju setapak lagi dalam hidup apabila secara sah bergelar Datin selepas Bung Mokhtar menceraikan isteri pertama.

Perkahwinan Bung Mokhtar bersama Nor Asidah Alimuddin berakhir di’katakan berpunca dari sang suami sendiri yang mungkir janji untuk tidak menghebahkan perkahwinan bersama Zizie Ezette.

Namun perkahwinan Bung Mokhtar & Zizie Ezette menjadi isu besar negara sekitar penghujung 2009 yang lalu dan Nor Asidah Alimuddin menganggap ini sebagai satu mungkir janji.

Kami jadi serba salah sama ada ingin ucapkan tahniah kepada Zizie Ezette atas gelaran datin ini — maklumlah, terbina atas keruntuhan masjid yang satu lagi. Apa pun, semoga berbahagia hendaknya. -RK

Comments

Tak payahlah panjang-panjang cerita dalam kain rumahtangga orang. Dia buat yang diHALALkan Allah SWT.

anyway, terimakasih atas maklumat.
Anonymous said…
saya pun sokong Bung mokhtar, walaupun saya penyokong umno tetapi saya tk nak dgn adanya DS sharizat,seolah-olah memalukan sangat umno..tetapi jika beliau tk nak letak jawatan sekarang,PM tolong jgn calunkan DS Sharizat pada pru13...nanti pihak pembangkang akan membangkit isue sebab rakyat cuma sayangkan umno sahaja bukan pemimpin.tolong ambil iktibar supaya kerjaan dgn apa cara sekali pun jgn beri projek pada kroni.RAKYAT DIDAHULUKAN,PENCAPAIAN DIUTAMAKAN
Anonymous said…
Ramai yg kata Dr. Salleh dapat kontrak semasa Sharizat bukan Menteri selepas kalah dia Lembah P. Tak adil dia disalahkan kerana perkara ini.
Anonymous said…
Tak faham kenapa kena malu. Kes liwat dan zina lagi memalukan. Haram lagi.
Anonymous said…
kita sbgai org melayu dan beragama islam jauhilah dr bperasaan dengki,biarlah suami ds sharizat dpt projek tu kerana ini rezeki dia ,kita jgn dengki dgn rezeki org lain sb rezeki itu ketetapan Allah ,tidak ada manusia yg pandai d dunia ini tanpa pertolongan dr Allah
worldLORD said…
Anon,6:01 saya setuju sesangat cadangan tu.....cukup lah > Kalau cadanga bagitu diikuti UMNO akan kekal memrintah ....