..

UNDER CONSTRUCTIONS...


Ketepikan dahulu perbezaan pendapat dan ketidakpuasan hati kita diatas apa perkara sekalipun,dan marilah kita tunjukan KESEPADUAN kita sebagai blogger PRO BN yang bernaung dibawah satu panji perjuangan.APA melihat perbalahan yang tercetus ini kalau tidak dikengkang dan dibiarkan berlarutan akan membawa kepada MALAPETAKA kepada MATLAMAT keberadaan kita dalam dunia peperangan maya ini.

Pada APA tiada mana pihak pun yang bersalah dalam perbalahan ini.Semua pihak BETUL mengikut kacamata masing masing,lantas KITA tidak perlu menunding jari kearah sesiapa pun untuk meletakan kesalahan.Lakukanlah apa jua yang kita fikir dan rasa benar pada diri kita tanpa perlu membandingkan dengan diri kita dengan orang lain.KALAU KITA RASA KITA BETUL BEERTI BETUL LAH ITU...

SOAL WANG ITU ADALAH HAK PERIBADI diri kita masing masing dan tiada siapa yang boleh MEMPERTIKAIKAN nya.Tiada siapa yang bekerja BUKAN UNTUK WANG..Soal banyak atau sedikit bukan faktor untuk dijadikan perbalahan antara kita.Buat lah yang terbaik dan rebutlah sebaik mungkin peluang yang ada dalam musim Pilihanraya ini yang datang cuma 5 tahun sekali.Selepas ini PEJUANG MAYA macam kita ini mungkin sudah tidak diperlukan lagi dan hanya akan didekati pemimpin 5 tahun akan datang pula.Jadi apa perlu kita membuang masa dan tenaga bercakaran sesama kita dan membiarkan peluang kita DIREMBAT pihak lain.

-------

terpelosok antara ego dan hipokrit bila kita sebutkan sekadar ALIF-BA-TA atas segala yang kita korbankan. syukuri dengan segala nikmat rezeki setakat yang kita ada, seberapa yang kita pernah peroleh tanpa berprejudis orang lain mengambil hak kita, bila orang lain tidak pernah pertikaikan apa yang pernah kita kecapi. dan atas SATU panji yang kita perjuangkan.... UNITE & FIGHT!! Baca sepenuhnya luahan & nasihat blogger A-P-A di sini (KLIK!)

1 das tembakan!:

Megat Alam Gempita said... November 15, 2011 at 4:57 PM

Bro...

Memang duit penting untuk kehidupan, namun jihad fisabilillah menentang puak harbi, munafiq dan khawarij itu lebih penting.

Semoga perjuangan diberkati dan rezeki akan datang bergolek bila kita ikhlas berbakti, insya Allah

 
Top