PAS DESPERADO!! DJ PASARAYA KENA PASANG RAKAMAN CERAMAH!!

Salinan surat di bawah menceritakan betapa desperadonya PAS untuk terus berkuasa di Kelantan... hingga rakaman ceramahpun dipaksa untuk dimainkan di konti pasaraya! Takde peluang la nak dengar dikir Adik Wanie & Jalie Pohon Tanjung... Gilo! Gilo! Gilo! =p



Kerajaan PAS Kelantan Terdesak Memaksa Pasaraya Pasang Kaset Ceramah Politik



Surat daripada Pengarah Pembangunan Islam, Majlis Perbandaran Kota Bharu bertarikh 20 November 2011 adalah jelas menunjukkan bertapa terdesaknya Kerajaan PAS Kelantan untuk mengekalkan kuasa. Pasaraya-pasaraya dipaksa memutarkan kaset-kaset ceramah pemimpin-pemimpin PAS setiap setengah jam sebelum sebelum solat fardhu kecuali subuh. Ya lah mana ada pasaraya 24 jam di Kelantan ya tak.

Kita tidak kisah sekiranya kaset-kaset ceramah berkenaan berkisar tentang peringatan kepada keesaan Allah, mengajak umat membuat kebajikan dan sebagainya. Bagaimana sekiranya kaset-kaset ceramah datangnya daripada ustaz-ustaz PAS yang terkenal dengan maki hamunnya seperti Sahibul Samahah Ostad Bob Lokman dan Al Fadhil Ostad Mat Sabu?

dipetik dari blog CUCU TOK SELAMPIT

Comments

Anonymous said…
pasal ceramah agama pun ko nak kutuk... apa da
Anonymous said…
ceramaqh ugama apanya , ceramah politik la dol..itulah sikit2 nak nak selindung pada ugama lain la kalau ada ugama baru PAS.