1PELURU = 1JUTA ... TERIMA KASIH SEMUA!!


Alhamdulillah... blog 1PELURU telah mencecah 1 juta hits/pageviews hari ini selepas aktif berblogging tidak sampai 1 tahun. Gua mula membuat daily update pada 13 Mei 2011 (masa tu berita PR nak buat demo depan Utusan Malaysia) namun tidak dapat menumpukan sepenuh masa kepada blogging kerana sibuk dengan tugas2 lain dalam Unit Kreatif UMB.

Terima kasih kepada rakan2 yang banyak membantu menyalurkan traffic ke blog ini walaupun mengalami penurunan mendadak selepas beberapa blog superstar membuang blog link 1PELURU dari blog mereka tanpa dipastikan punca sebenar.

Namun kekuatan diperolehi selepas kerjasama dengan rakan2 blogger dalam UMB (yang mengalami nasib serupa - dibuang link) menggandakan usaha dan mencari alternatif bagi menarik lebih ramai pembaca ke blog masing2 disamping membantu rakan2 lain atas nama 'brotherhood'!

Sibuk dengan beberapa misi lain dan tugas2 dalam Unit Kreatif UMB membataskan ruang untuk gua membuat update yang kerap walaupun sesekali terasa bergejolak jiwa ini untuk menulis pendapat peribadi berkaitan politik & sosial di blog ini.

Terima kasih kepada pembaca setia blog 1PELURU... Maaf jika ada silap & salah kerana gua cuma manusia biasa yang tak pernah lepas dari kekhilafan. Segala yang baik itu datangnya dari ALLAH SWT, manakala yang buruk pula datangnya dari Anwar Ibrahim!

.

Comments

tahniah bro, mmg hebat wlupun dibuang link oleh blogger2 pendengki :)
tahniah teruskan perjuangan
Anonymous said…
tahniah..marilah kita sambut kejayaan ini dengan menyanyikan lagu UMNO kebanggaan kita...

OK semua boleh berdiri tegak...

Sedia...1...2...3...


Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Tipu Terus Menipu
Kita Tipu Melayu
Bersama Kita Bersama
Mendukung Hasrat Semua
Berjasa Pada Kroni
Anak Isteri Dan 'Bini'
Lambang Kita Yang Gagah
Dipandang Keji Dan Haprak
Bersatu Bersetia Khianat
Cogan Katanya
UMNO Terus Lara
Rompak Rakyat Malaysia