Nedim Bawa Nora Danish Ke Bali Atas Arahan Nazri Aziz?? @NajibRazak #UbahUMNO


Terpampang gambar anak Menteri Pelancongan, Nazri Aziz yang kini dilantik sebagai Pegawai Khas di kementeriannya, Nedim bersama artis janda hot - Nora Danish di Bali, Indonesia dalam sebuah portal hiburan utama baru-baru ini. Adakah itu salah satu tugasan yang diberikan oleh Nazri kepada anaknya untuk mempromosikan perlancongan? Di Indonesia?
"I had to give him some kind of designation so that the boys and girls would listen to him so I named him 'special officer' in my portfolio. But he is not a salaried worker," Nazri explained (MalayMail)
Boys and girls in Malaysia would listen to him?? Mendengar cakap/nasihatnya?? Puiii... Nazri harus pandai menasihati anak sendiri dulu sebelum mengajar anaknya untuk menasihati orang lain.


Sekor lagi mangkuk silverspoon yang dilahirkan oleh pemimpin UMNO yang sememangnya tidak perlu digajikan kerana harta bapaknya sudah lebih dari mencukupi untuk survival hidup, sebab itu bapaknya sendiri tidak pernah kisah duit berlonggok dihabiskan untuk urusan kemaksiatan.
"My son does not even get paid by the government... In fact, I could even rename him my office boy, no problem.... an office boy who drives a Ferrarri," the minister said, jokingly.
Perghhh berlagak betul bunyinya. Jika benar Nedim tidak dilantik secara rasmi untuk jawatan Pegawai Khas atau Office Boy, Nazri tidak perlu meletakkan nama mangkuk sekor tu dalam senarai kakitangan di Kementerian Pelancongan. Lebih baik Nazri letakkan nama Office Boy sebenar yang betul2 ingin berkhidmat kepada kerajaan/rakyat.


DS Najib Razak harus sedar Nazri Aziz adalah antara liabiliti paling mengampangkan di dalam UMNO. Dengan episod kegagalan ketika memegang portfolio kehakiman di JPM sehinggalah nepotisme ulung di Kementerian Perlancongan, sesuatu yang sudah keterlaluan.

Jangan pelik jika manusia seperti ini akan menyertai pembangkang jika tempatnya sudah disisihkan di dalam UMNO lantaran kesilapan peribadi yang terlalu banyak. Tapi terus menyimpannya di dalam UMNO juga akan membawa keburukan yang lebih parah.... Rakyat Parlimen Padang Rengas, Perak juga jangan terus dibutakan dalam pemilihan UMNO tahun ini, tolak Nazri Aziz!

Mungkinkah sudah sampai masanya cerita siapa sebenarnya ibu Nedim (isteri Nazri) ni perlu diceritakan?? #NazriAzizPleaseGo2Hell!!

Comments

Nae said…
This comment has been removed by the author.
Anonymous said…
AH JIB GOR LANTIK MEM BESAR JADI FIRST LADY GEMOK
NAZRI LANTIK ANAK JADI PEROGOL PELANCUNGAN

PM BOREK MENTERI RINTIK
INILAH BAHANA KALAU KEPALA ROSAK
SATU BADAN JADI ROSAK

KEPALA BUTOH MENTERI UMNO NI SEMUA
KECUALI ZAHID KOT YG OK
AH JIB GOR BUTOH
NAZRI BUTOH
HISHAM AMARAN BUTOH
KJ BUTOH

KEPALA BUTOH PEMIMPIN UMNO