MAT SABU & AMBIGA DILARANG MASUK KL... BERSHIT BERPATAH KE SHAH ALAM!!

agak gempar dan melucukan bila gua menerima salinan email menyebut perhimpunan BERSHIT telah menukar lokasi dari stadium merdeka ke stadium malawati di shah alam jam 2 petang esok! penukaran saat akhir itu dikhabarkan kerana beberapa orang pemimpin utama yang menjana perhimpunan haram itu termasuk di dalam 91 orang yang menerima waran amaran oleh polis supaya tidak memasuki kuala lumpur pada tarikh perhimpunan.

menurut beberapa sumber, beberapa orang pemimpin utama BERSHIT sudahpun check-in di beberapa hotel ternama di shah alam bagi memudahkan urusan mereka ke lokasi perhimpunan esok.

huaahahaa gua ingatkan berani sangat... last2 tukar lokasi jugak tak berani masuk lokap!! diharap pihak berkuasa juga memantau perhimpunan BERSHIT esok walaupun diadakan di negeri PRiot selangor, pasal beruk2 baju kuning ni bukan boleh percaya sangat kalau dah berhimpun ramai2!


lantaklah diorang nak jahanamkan stadium negeri khalid gagap... ribuan pejuang2 PATRIOT bagaimanapun akan meneruskan perhimpunan di bukit bintang jam 10 pagi esok sebelum berarak beramai2 ke stadium merdeka bagi mempertahankan daulat dan keramat stadium yang pernah mencatat detik paling bersejarah di negara kita! PATRIOT... MALAYSIA TANAHAIRKU!!

Comments

hafiz said…
Takkan Semudah itu?
Anonymous said…
stadium keramat yg nk dirobohkan dulu?
Anonymous said…
Pelajar2 bodoh MSU akan join la mcm tu...
Anonymous said…
Mat sabu ke Mat sapu? hehe

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com