#MISMAH-GATE : PELABURAN GEORGE SOROS YANG TAK BERBALOI!!

kantoi, kantoi dan terus kantoi!! portal penipu no.1 negara; MALAYSIAKINI tidak berjaya mencetus isu MISMAHGATE sebagai salah satu propaganda membobrokkan SPR sebagai momentum pasca BERSHIT 2.0 - bila satu demi satu penipuannya terdedah!

MISMAHGATE dirancang cuma dengan satu misi - ALASAN JIKA PR KALAH PRU13!! gagal mengambilalih kerajaan bermakna PantatkanRakyat & MALAYSIAKINI gagal memenuhi impian GEORGE SOROS menjadikan MALAYSIA tapak proksinya di asia tenggara. juga gagal memberikan timbal balik ke atas ringgit yang telah GEORGE SOROS laburkan. apa kaitan portal penipu MALAYSIAKINI & perompak watawang GEORGE SOROS?? baca SINI (KLIK!)

sampai bila PantatkanRakyat mahu meraih sokongan dengan spekulasi & penipuan?? itu akan menjadi api yang membakar cita2 politik mereka juga nanti... tengoklah mereka kalah teruk PRU13 nanti jika tidak belajar dari kesilapan2 ini!

mismah yang dispekulasikan oleh MALAYSIAKINI & blogger2 PantatkanRakyat sebagai pendatang asing yang mendapat kerakyatan dalam masa 3 hari, akhirnya tampil mendedahkan identiti. di bawah ini pengakuan MISMAH dalam SINAR HARIAN:

Seorang warganegara baru Mismah - yang mencetuskan kegemparan apabila dikatakan mendapat kerakyatan dalam tempoh empat jam - akhirnya ditemui media.

Beliau juga sekali gus tampil menafikan dakwaan mendapat kerakyatan mudah yang dikaitkan dengan dirinya.

"Saya ikut peraturan, bukan macam orang cakap," beliau dipetik sebagai berkata kepada Sinar Harian hari ini.


Wanita asal Bawaen, Indonesia yang pada mulanya keberatan untuk ditemubual juga mengakui sedih dengan dakwaan mendapat kerakyatan pintu belakang itu.

Nama Mismah menjadi perhatian apabila apabila rekod dalam talian pada 2 Ogos lalu menunjukkannya seorang penduduk tetap tetapi disenaraikan dalam daftar pemilih untuk pilihan raya.

Lebih banyak kontroversi muncul apabila selepas empat jam dilaporkan Malaysiakini, status baru ibu kepada empat anak itu menunjukkannya mempunyai kewarganegaraan negara ini.

Comments

j-maya said…
Terima kasih tolong letak link!

JENDELA MAYA
jendelamy.bogspot.com