BENARKAH NOR ARLENE TAN BTE KHALID BUKAN HAJJAH SITT AL-WUZARA???!



imej di atas adalah report polis & penafian di blog nor arlene tan bt khalid berkaitan pendedahan hackers GaySec mengaitakan dirinya dengan penghinaan agama islam... benarkan nor arlene tan bukan hajjah sitt alwuzara??? jangan terus buat rumusan atau kesimpulan dia BERSALAH atau DIFITNAH kerana golongan atheists ni bijak sikit planningnya... kalo tak bijak takkan diorang berani tolak kewujudan tuhan. kita tengok saja sebijak mana mereka cuba berselindung... apapun ALLAH MAHA BIJAKSANA!! ada pendedahan terbaru, tunggu update gua di blog 1peluru tengah hari nanti!!

entri sebelumnya (klik tajuk di bawah):



===============

UPDATE: 1.45 PM

==============

first tengok dulu psycho puak2 atheists laknat ni malam tadi... RT oleh pompuan gile alwuzara. macam la polis malaysia kejam sangat pegi buat report pun kena tangkap masuk lokap! sungguh BERSHITISME!

apapun pompuan gile tu dah makin gelisah. cuba baca merabu-meraban dia kat sini (KLIK!) dia cuba untuk membuktikan dirinya sangat kontradik dengan identiti arlene:

"Korang memang dapat orang yang salah!! FAIL!! SUNGGUH FAIL!! Betina Arlene ini bukan murtad, bahalol!! Dia sendiri mengaku dia bukan murtad dan bangga sebagai seorang Muslimah yang sejati."

muslimah sejati apanya kalau pertikaikan pengharaman valentine's day? seperti tulisan arlene di blognya di sini (KLIK!)

“The problem with the majority Malay muslim society here, they do not dare to question the authority of religious people in power, more often bow to their power abuse and let them dictate what’s haram and what’s sinful. They do not even have the will to use their little pea brain to at least go against such stupid fatwas, moral policing or syariah enactment”

bukan ke kalo tidak bersetuju dengan sesuatu yang berkaitan dengan islam menandakan seseorang seseorang itu juga tidak bersetuju dengan islam?? kita lihat pula bila pompuan gila ni meraban:

"Sejurusnya, Arlene sendiri membangkang terang-terangan terhadap inisiatif kumpulan yang makcik dan para2 murtadin tubuhkan untuk golongan murtad yang terperangkap dalam Islam di Malaysia untuk bersosial dan berkenalan antara satu sama lain. Arlene pernah membuat statement yang keras bahawa golongan murtad tiada hak untuk wujud..."

betul ke arlene membantah keras para murtadin ni??? atau dia salah seorang murtadin??? kenapa mesti gunakan perkataan WAS dalam ayat di bawah... bukan "i AM a muslim!"... baca sini (KLIK!)

"I was touched that my friends actually went to the teacher and begged for me to go, but the teacher said i can’t because I was a ‘muslim’, as the food may not be halal for me..."

kita lihat plak part pompuan gile ni meraban lagi... ade satu clue kat situ:

"Untuk kali yang terakhir: Makcik tiada hubungan kait dengan minah Arlene Tan ni. Lagi pun, kami mempunyai banyak perselisihan fahaman dahulu antara perbincangan-perbincangan tahun lepas. Jadi, makcik jarang berinteraksi dengan minah nie dan makcik tidak kenal siapa minah ni dan tidak pernah jumpa dia pun. Perbincangan itu tidak dapat di kembalikan kerana akaun Facebook makcik yang lama sudah kene report oleh babi-babi penjihad pengikut babi Muhammad sebab makcik menuntut jalang betina jahanam Ustazah Siti Norbahyah meminta maaf atas ceramah die yang amat biadap melibatkan pengharaman Hari Valentine's oleh JAIS dan makcik mencabar ustazah pengecut mulut cibai ini berdebat dengan makcik di kaca TV."

uiksss makcik hajjah lebih kurang sama je dengan selera arlene, tak setuju pengharaman valentine's day dan tibai badan agama jugak??! dari apa yg ditulis oleh pompuan gile tu seolah2 dia tahu banyak perkara berkaitan arlene (walau kononnya hanya berinteraksi melalui internet)... malangnya semua statement tentang arlene KANTOI walau dia cuba untuk mencipta kontradiksi antara dirinya dan arlene.

seterusnya, dibawakan satu lagi watak dalam kisah ini... PEPPER LIM!

bila menjadi seseorang yang paling dipercayai oleh arlene, sudah pasti pepper lim & arlene adalah pasangan yang rapat/istimewa. perhatikan komen oleh pompuan gile tersebut di wall privacy FB pepper lim (sebelum dia deactivate akaun KICKAM HJH TTIS ARAZUWLA <-- ejaan terbalik) ADAKAH SECARA KEBETULAN SAHAJA PEPPER LIM APPROVED POMPUAN GILE NI SEBAGAI KAWAN DI FACEBOOK???!

gua 'gantung' di sini dulu untuk kita sama2 fikir & nilaikan hubungkait arlene & hajjah shitt alwuzara sehingga ke pendedahan seterusnya.

gua sendiri tak pernah tuduh 100% arlene adalah hajjah alwuzara... gua just mention dia adalah orang yang DISYAKI berdasarkan pendedahan oleh GeySec dah beberapa bukti tambahan. apapun gua harap pihak berkuasa dapat menyiasat dan menyelesaikan kontroversi ini secepat mungkin kerana melibatkan isu yg sangat sensitif, penghinaan kepada agama. beberapa bukti yang didedahkan boleh memberi gambaran jikapun arlene bukan hajjah alwuzara, sudah pasti mereka ada hubungkait untuk membantu siasatan.

gua tak setuju dengan penghakiman melulu mengikut nafsu sesetengah orang yang nak bunuh, nak pancung segala tu... jangan la ikut emosi sangat nnt lu dianggap sama je bebal macam pompuan gile tu. kalo gua pun ikut emosi bleh je gua pegi atau dedahkan alamat arlene kat taman sri gombak tu. serahkan aje kepada pihak berkuasa untuk menyiasat dan menghakimi... the rest kita sama2 doakan dia insaf & bertaubat!


.SAMBUNGANNYA DI SINI (KLIK!).

.

Comments

Konda Kondi said…
knapa x pagi bro?..hehe
RR said…
pagi takut gua blom bangun tido dude... gua malas sket nak schedule2 neh! hahaaa...
eXception said…
yo yo on je arlene tan ni, tnah btl ni dia makcik tu, pastu nak cover blk, dia wat la laporan polis... bijak... suruh dia sumpah laknat laa... ada bran?
Anonymous said…
Salam Bro,

dah kantoi...dan dan time tu jugak claim bukan diri dia...dasar bangsat!!

Wey Hajah...ptuuuuiiiiihhhhh!!!!!
Anonymous said…
eX nak surh sumpah cam ne!! Allah pun dia tak caya!!

yang boleh cuma dia sumpah kita , kita sumpah dia, tengok sumpah sapa lagi mujarab, satu sumpah beribu atau beribu sumpah satu
q0l0p said…
Salam.
Eh! tau lak makcik ni tulis dalam blog yg "bulan suci ni bukan takat tahan lapar dan dahaga jer.. bla bla bla" Tapai aku baca komen dia dalam Dalam Page MAFA (Athies) bukan main dia balun kekangan yang Agama bagi kepada penganutnya, sama macam north korea la, apa la...
Bab kena kat ko, ko pandailak nak berselindung dengan suruhan agama ekh!!!! cilaka punya orang.
Unknown said…
Cantik sgt la tu buat report polis...bia polis siasat habis2an...baru depa tauuu
Unknown said…
bro,
kalau sudah dapat pendedahan gaysec part 3 tlg update sini ye. bengkek dgn budak2 tu kecoh la pasal trial spm. susah sgt ke nak update pendedahan part 3 tu.
Anonymous said…
pendedahan yang sangat berani...
Sapa yg nak selamatkan Islam kalau tak kita sendiri...
Anonymous said…
Tahniah 1Peluru!Pendedahan ini membuka ruang unt siasatan lebih mendalam.Harap polis/skmm cepat bertindak!....
Horas! said…
Good job bro... Lepas ni ada la orang yang susah nak tidur malam dan hidup dalam ketakutan. Ketakutan pasal diburu dosa sendiri..
Anonymous said…
yg pasti arlene ni suka guna wordpress.com....purplepearl.wordpress....makcikhajjar....worpress...malaysiandefenceleague.wordpress juga....hmmm...
Anonymous said…
malaysiandefenceleague.worpress....cam dia punye keje juga...
Eyra Gadis said…
saya nak bagi pandangan macamni. sama macam apa yang bro cakap. lelaki tu macam ada hubungan istimewa ngan dia atau rapat sebab siap pergi teman g buat report. okay, maybe just friend dengan arlene. tp kenapa boleh ada kaitan dengan makcik tu jugak? siap ada fb makcik tu, twitter makcik tu, asyik2 retweet lelaki tu tweet ape.

yang saya pelik, kenapa dia nak gelabah gila kalau arlene tu bukan dia.

dia patut suka sebab org tangkap salah org. yang dia nak protect Arlene kenapa?

dia patut rasa selamat sebab orang trace orang yg salah (kalau betul dia bukan Arlene).

dia takut and asyik2 cakap makcik bukan arlene. patutnya dia bersorak sebab GAYSEC mendedahkan pesalah yang SALAH bukan menafikan.

contoh mcm Ali curi duit. tp polis tangkap Abu. patutnya Ali suka dan rasa lega sebab bukan dia kena tangkap tapi Abu jadi mangsa.

dalam kes ni, makcik ni pulak protect Arlene. dah kenapa? konfiuss jap.
Unknown said…
tu ak mmg sokong 100% mmg dr awl ak dah rasa yg dorang ni ada hubungan each other, samaada mkcik jahanam ni dengan laki yg teman arlene buat report semua tu ada hubungan... mybe dr sini sikit dmi sikit identiti makcik jahanam ni akan terbongkar...
walau mcm mna pun aku ttp xsuke arlene ni sbb dia terang2 mempersoalkan syariah dan hukum2 islam.. terang2 dia murtad...muslimah sejati pebenda mcm tu!

lg satu yg makcik lahanat ni nak gabra lebih2 tu nape... kat situ kita dah dpt agak kn....lain la kalau arlene tan tu anak dia...

hah! anak dia?...jeng...jeng...jeng..

apa2 pun kita jgn bertindak terburu2 biar benda ni selesai secara ilmiah biarkan pihak yang bertanggungjwb yg selesaikan... org bg taik xkn nak balas dgn taik last2 tgn kita yg bau taik...
Anonymous said…
saya harap kumpulan hackers yang menamakan diri mereka GAYSEC... sila simpan dan buat juga segala mala screenshot yg mereka hack dari lama arlene dan konco2nya.

DAN YANG PALING UTAMA DAPATKAN IP ADDRESS MEREKA! LOCATION AND SO ON. I KNOW YOU GUYS CAN DO THAT IN A BLINK!

to arlene... you can deny or buat report sejuta kali pun tp u jgn lupa ppl can trace you back direct to ur mobile ip, home ip, office ip... adakah bila org lain dapat trace kamu mmg tinggal dia alamat ip tersebut, bekerja di alamat ip tersebut (ni blh trace sampai ke meja tak silap saya), mobile ip yg kamu guna ditrace ada dlm handbag kamu or kat tgn kamu... when that really happen... HOW DO YOU WANT TO DENY?!...

saya sarankan kita juga buat report polis, counter attack utk minta SKKM siasat siapa arlene tan dan apa hubungkait dia dgn semua lama sesawang yg menghina Islam tersebut. jika dia berani... kita akan lihatlah kebenaran. jgn takut kalau x salah. DO U DARE ARLENE?

-JOYSTICK-
DEN COMANDO said…
Dalam kes ini, samada Arlene adalah makcik lahabou atau tidak dah tak ponting, kalau kito tengok komen dan tulisan keduo-duo manusio ini , lobih kurang samao ajo, menontang dan mengutuk islam..Bagi Den kalau Den ado kuaso , Den akan sula dengan buluh runcing ke keduo-duo orang nie...bab dio murtad dan atheis tu den ghaso biar tuhan yg balaskan,tapi bilo bab di hino Islam tu , yang Den tak boleh tahan..orang macam nie elok disula dengan buloh runcing ajo....
bothak said…
klau tgk twitter column kt blog pompuan sewel tu skrg..dah berabok plak makcik tu speaking..gaya bahasa, idealogy, mmg lebih kurng arlene tan..skit² dajjal ni nak tunjuk yg Gaysec berjaya trace org yg betul..hehehe..
Anonymous said…
LAGI SATU POINT YG MENAMPAKKAN WUZURA LAKNAT NI ARLENE. KORANG PERASAN TAK BEFORE THIS MAK CIK KATA DIA LANGSUNG X KENAL ARLENE? THEN LATELY DIA PULAK DIA KATA DIA KENAL ARLENE, SIAP PERNAH BERSELISIHAN PENDAPAT,PULAK DAH.. HAHA...

-I'LL KILL HER.
Rina Rahamat said…
sy pon x sabar² nk tahu siapa dalang di sebalik sitt al-wuzara ni..sy ada buat link blog u kat blog sy (waktu buat entri psl ni)..kalau betul arlene xsalah kesian juga (dia murtad atau pengamal islam liberal sy x tahu)..cuma yg sy konpius..

kenapa MAKCIK GILA tu mcm nk protect arlene sesangat??? patutnya dia happy lah kan psl org salah trace org..dn dia boleh bermaharajalela teruskan perbuatan terkutuk dia..

sama ada diaorang berpakat/org yg sama..kita tunggulah jawapannya..moga Allah akan beri petunjukNya..
Anonymous said…
You call this siasatan ke bro? ni mcm nk menghubung kait bkn siasatan nme nyer.klu lu ckp mcm ni gua pun leh hubung kait lu bro dgn c wuzara lahanat tu. siasatan adalah lebih pada mengenali identiti , tingkah laku n psikologi n bukti ptalian, bkn skadar hubung kait je.. malu la.. mcm ni la bro, you pnyer blog ni gua tgk pun gua nk gelak. gua leh sangkut paut kan lu sb cbe men add atheis len, pas tu bt apa lu bc group atheist pnyer discussion? lu minat ke nk jd atheist? tp dkt sni lu blakon mcm lu org islam yg soleh gler. knpe lu ada komen wuzara yg blom delete? knpe?lu fkr org join group tu je msti sb dorng tu murtad? lu skolah mne ni bro? klu gua nk sangkut paut lu dgn monyet pun bole. investigator perlu understand kriminal punyer gaya yg gerak geri n rentak. lu tutup je la blog lu ni.
RR said…
hahahaa... apa sengal sangat lu ni anon 1:17. apekejadah gua nak siasat. tugas siasatan serah kat SKMM/polis dah la... mereka dibayar gaji unt itu. gua just cuba bantu siasatan dgan mendedahkan proof yg gua jumpa.

SAMBUNG BACA SINI (KLIK!)

.
gagagoz said…
anon 1:17 ni ape masalah ko? sekurangnya dia bantu siasatan polis,sekurang-kurangnya dia ada rasa sensitif terhadap agama, tu tandanya ada dia masih sygkan agama..kalau ko xde rasa ape2, baik ko check balik iman ko..hrp2 ko bukan puak2 mak cik celaka menyamar kat sini sudah...betul ke tak kita serahkan pada pihak polis, polis bukannya bodoh....
Anonymous said…
Leman, klu lu xsiasat bt apa lu kasi proof?lu ni kuat kencing la..anyway, cara lu tunjk proof tlampau bias..Lu umpama mcm nk menjatuhkan Arlene..gua thu lu pejuangkan islam, tapi lu mcm lebh memfitnah ada la..lu patut tunjk pd pembaca identiti n gaya pendekatan wuzara and arlene..gua tgk pun thu dorang tu org bebeza n xde kena mgena..lu ni gua tgk sedih la, lu mcm mengalakkan org bt fitnah..pepandai la ye bro..tu lu dgn tuhan la k..lu xpelik ke npe adik dy,sedara dy,jiran dy,kwn2 dy sume backup dy? npe dy bt report polis klu dy bt salah.lu pun thu klu sesape hina agama d mys ni mmg kena hukuman bes2.lu pikir la sendri

gagagoz, iman gua tu antra gua dgn tuhan, lu jgn plak lagak mcm lu ni tuhan nk judge iman gua..gua thu polis mys xbodo tp dorang lembab. lu xpyh ajar gua agama, akidah n ibadat gua tu gua thu.klu gua makcik celaka tu bro, lu igt gua pnyer ayt mcm ni ke? gua ni nilai sesuatu pkai otak. peace bro
Syaitan Bin Iblis said…
Terima kasih kerana menolong saya menyebarkan fitnah di bulan ramadhan walau pun saya terikat di neraka. Tiba-tiba neraka dihujani ayam golek. Terima kasih, terima kasih semua yang menolong.
Anonymous said…
Bro leman, skg ni spe yg sengal? lu ke gua? Gua xkan hina lu bodo atau bahalol sb ni bln yg mulia..gua cme nk membuka mata lu kerana d sb kan lu lah, rmai org islam yg fitnah Arlene tu..Skg ni lu lah tanggung dosa dorang. bc link ni k n senyap k. klu gua nk komen lu pnyer fitnah2 len pun bole, tp gua agak sebok la skg ni. nt je lah yer
http://www.gaysec.org/action/viewnews/maaf-gaysec.txt?keepThis=true&TB_iframe=true&height=400&width=800
Anonymous said…
ini lah melayu ngaku islam tak ada maruah. ko buat la entri sendiri minta ampun dgn arlene. jgn setakat link gaysec je. fitnah pandai minta maaf tak pandai.
Anonymous said…
Islam agama yg unggul.Jgn mempermainkan agama islam dalam hidup..

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"
Anonymous said…
aku rasa arlene dan makcik haramjadah ni adalah org yang sama..golongan ni memang cekap dgn taktik menipu dan alihkan perhatian, cuma harap pihak polis dan skkm jalankan siasatan secara terperinci...silap2 kantoi arlene ni...
Anonymous said…
hehe! nape laporan polis tu sampai ditaip sendiri oleh pengadu? marah ngan polis sebab banyak kesalahan tata bahasa ker?
Anonymous said…
Memang la laporan polis boley taip sendiri...tak penah kena xcident ke? Opps lari tajuk kejap
Anonymous said…
suruh makcik tu tgok video ni
ilmu baru sejengkal, berani kutuk islam..

http://www.youtube.com/watch?v=fVZ7MLQorwA&feature=youtube_gdata_player