#DyanaSofya Curangi Saya Kerana Seorang Komunis Tua! - MantanBF #PrkTelukIntan


Tahun 2012 - semasa secara rasmi mengumumkan dirinya menyertai DAP, Dyana Sofya muncul bersama teman lelakinya Fairuz Azhan yang sama-sama menamatkan pengajian dalam bidang undang-undang di UiTM.

Masa berlalu, Dyana mengorak langkah lebih jauh di dalam DAP bila dilantik menjadi Setiausaha Politik kepada MP DAP Gelang Patah dan juga 'big boss' DAP Malaysia, Lim Kit Siang... sehingga hari ini Dyana Sofya menjadi sebutan bila menjadi calon DAP di PRK Teluk Intan.


Dyana menjelaskan dia sudah tiada hubungan dengan Fairuz, tiada lagi kelibat Fairuz memberikan sokongan kepada mantan pujaan hatinya di PRK Teluk Intan. Lim Kit Siang yang sentiasa di sisi Dyana ke hulu dan ke hilir. 

Di mana Fairuz sekarang?? Tidakkan Fairuz sepatutnya setia menyokong pencalonan Dyana walaupun tiada lagi hubungan istimewa atas dasar perjuangan yang sama di bawah panji DAP?? Atau Fairuz sudah sedar kesilapan lalu setelah dibohongi atau dicurangi oleh Dyana??

Dalam DAP, 
pembohongan adalah 
satu DOGMA!










Comments

Anonymous said…
iklan keliling dunia:

“i support all effort to protect of the security of Isreal”

mari sokong dyana DAP dgn slogan
“Islam Nation?? over my dead body!”

mari ahli Pas meyokong dyana dgn slogan
"hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

ahli PKR mari meyokong dyana dgn slogan
"kebebasan beragama utk muslim"

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'