LIVE N27 MERLIMAU: YUHAIZAD TIPU TARAF PENDIDIKAN!!

demi untuk menandingi taraf pendidikan calon BN di PRK merlimau, roslan ahmad yang memiliki diploma pentadbiran perniagaan ITTAR... calon PAS, yuhaizad abdullah yang hanya memiliki pendidikan peringkat SPM telah menipu kononnya dia memiliki DIPLOMA dalam jurusan tasawwur islam tanpa mengemukakan dari IPT manakah dia memperolehi diploma tersebut.

sijil kemahiran MARA kejuruteraan mekanikal juga satu penipuan memandangkan tiada bukti jelas dari IKM cawangan manakah dia dianugerahkan sijil tersebut.

dikhabarkan, kebanyakan ahli PAS yang memiliki tahap pendidikan rendah dan memerlukan kelulusan sekurang-kurangnya peringkat diploma untuk sesuatu urusan, akan mendapat 'diploma segera' dari akademi ini.

mungkin mahfuz juga telah mendapat ijazah kehormat kelas pertama berserta anugerah dekan dari akademi tajaan PAS ini... tahniah YB mahfuz yang bengap!!

Comments

Anonymous said…
Hi :) artikel anda telah disedut ke blog khas PRK DUN Kerdau dan Merlimau. Segala berita terkini mengenai Pilihan Raya Kecil dua kawasan ini akan dikemaskinikan di blog ini.

Selain dari itu kami juga menyediakan pages Facebook Khas, juga Facebook Group dan juga Twitter. Sebarkanlah kepada rakan blog anda. :) Terima kasih kerana sudi mendengar radio Merpati. Selamat berjuang :)

p/s: Follow twitter, facebook dan blog kami.
Anonymous said…
Berjuang utk keamanan & kesejahteraan Malaysia..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com