..

UNDER CONSTRUCTIONS...

malam tadi kelibat calon PAS PRK tenang, normala samsudin telah muncul di pentas ceramah PAS merlimau pasir bagi membantu kempen calon PAS, yuhaizad abdullah. normala ditemani oleh suaminya maarof yang entah berapa hari lagi menipu cuti sakit (MC) semata-mata untuk membantu isterinya berkempen.

seperti biasa normala muncul dengan gaya ceramah ala-ala pemidato sekolah menengah yang menghafal teks di hadapan hampir 300 orang penyokong.

dalam ceramahnya normala mengungkit tentang kekalahannya pada PRK tenang bulan lepas dengan mensignifikasikan bencana alam, banjir yang melanda tenang selepas kemenangan calon BN, tok ai sebagai satu petunjuk dari ALLAH balasan kepada pengundi-pengundi tenang yang menolak PAS.

signifikasi normala seolah-olah memberi amaran kepada pengundi-pengundi merlimau supaya jangan mengundi BN kerana tidak mustahil bencana alam banjir atau yang lebih teruk akan melanda merlimau sekiranya calon PAS kalah lagi dalam PRK merlimau yang akan diadakan 6 mac nanti.

alahai normala... taufan katrina melanda new orleans tidak lama dulu bukan sebab mereka tidak mengundi PAS, sudah-sudahlah menjadikan ujian ALLAH sebagai ugutan politik sempit!

5 das tembakan!:

akmy said... March 1, 2011 at 8:37 PM

Selama nik aziz menjadi MB Kelantan 20 tahun ni, tiap tahun pula negeri Kelantan dilanda banjir, yang berselang-seli dengan banjir besar. Kedah pun baru-baru ni dilanda banjir hebat juga, MB adalah dari PAS.

zera yatt said... March 2, 2011 at 12:59 AM

salam

nak cakap pon gagap-gagap

alololo... kuasa Allah Mala's oi...ko nak pertikaikan ker... kalau undi pas pon banjir juga sebab dah seminggu hujan xberhenti...adoila..
kuasa Allah pon dibuat main2. cube tengok mata die tengah berucap,nmpk sgt xde idea nak ckp apa..

akmy,aku setuju dgn kau...Kelate tiap2 bulan hujan, kedah itu hari banjir besaq..PAs tuh PAs kerajaan PAs xde lak depa kata petunjuk dr Allah...adoilaaa

zera yatt

fauzy omar said... May 17, 2011 at 11:47 PM

melawan tadir mala nie pasal 2 lah x boleh menang... sedar lah hujan ,banjir atau bencana kuasa allah bukan pasal pilihanraya dol..

hazeeqtaib said... May 18, 2011 at 1:38 PM

Kalau nak bertaubat pun jangan memburuk-buruk kan orang lain.

Anonymous said... May 27, 2011 at 6:24 PM

pi mampuih la mala oiiii ko tu kot yang bawak MALA PETAKA ...w akakakakakakakakak

 
Top