LIVE N27 MERLIMAU: ADA APA DENGAN LELAKI Y????!

mencecah jam 11.00 di perkarangan rumah seorang penyokong tegar PAS di jalan pahlawan, melimau malam tadi, anwar ibrahim hadir dengan wajah yang agak mencuka. tiada diiringi sahutan 'reformasi' atau laungan 'takbir' menterjemahkan betapa kelibat anwar tidak pernah relevan di bumi hang tuah, melaka.

di hadapan kira-kira 300 orang penyokong (yang kebanyakannya penduduk luar merlimau) yang bersesak di ruang sempit, anwar mula meroyan dengan isi ceramah yang basi seperti isu APCO dan revolusi tunisia/ mesir. dingin malam tadi tak terkesan kepada anwar yang berpeluh jantan dengan nada ucapan yang baran dan emosi dari awal hingga akhir ceramah. penyokong-penyokong tegar yang menunggu sejak jam 9.00 malam kelihatan ternganga dan terpinga melihat reaksi dan intonasi ceramah pemimpin taksuban mereka yang seperti di luar kewarasan.



ada apa dengan anwar?
mungkinkah imej cctv 'LELAKI Y' yang mula tersebar di langit maya membuatkan jiwanya sudah mula gusar-gelisah, dan mindanya sudah mula terfikir untuk 'blah' dari ruang atmosfera malaya!

"anwar... are u okay??!"

Comments

zahari1950 said…
Mahkamah kena rampas paspotnya. Orang lain, kalau kes macamni dah lama paspotnya kena rampas. Tetapi Anwar Ibrahim siap boleh keluar negara dan buruk-burukan negara. Sehingga PM terpaksa keluar negara bagi membetulkan kembali prepsi antarabangsa terhadap Malaysi. Memastikan pelaburan luar terus masuk dan rakyat ada kerja serta ekonomi negara tetap teguh...Perbuatan Anwar menyusahkan dan merugikan negara.
Anonymous said…
Sbg Rakyat malaysia, x kira pangkat apa yg kte ada, jgnlah sampai menyusahkan Negara!!

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com