SYURGA BOB LOKMAN BUKAN DI KERDAU/MERLIMAU!

kalah teruk di kerdau, tumpas memalukan di merlimau. misi PASyaitonnirrojim mengusung BOB LOKMAN serata ceruk berkempen unt mereka di dua2 PRK bersandarkan slogan "kita semua jangan masuk neraka!" menemui jalan gagal... gagal-segagalnya! PAS kalah lebih teruk dari majoriti PRU12 di kerdau & merlimau.

bak kata cikgu mala KFC, kekalahan ini bolehlah dijadikan muhasabah dari persepsi berbeza memandangkan tiada banjir atau bencana alam lain yg berlaku di kerdau atau merlimau di hari pengundian & selepas kemenangan BN/UMNO. BOB LOKMAN satu entiti yg bleh dimasukkan dalam sessi muhasabah tersebut... sesungguhnya syurga BOB LOKMAN bukan di pentas ceramah PAS, tapi kezuhudan diri di masjid atau surau!

adakah BOB LOKMAN tersilap pehitungan saat dia tercari-cari arah menuju jalan redha bila keluarganya berantakan, atau BOB terjebak dalam operasi CLANDESTINE?

wajib kita sesama muslim mengetahui satu gerakan senyap tapi berbahaya, yang dirancang oleh intelligent anti-ISLAM barat yg bergelar CLANDESTINE! gerakan ini sudah berlangsung sekian lama seperti gerakan anti khalifah turki othmani sehingga gerakan laskar jihad di ambon-maluku.

obsessi islamik sesetengah golongan yang menjadikan politik sbg satu wadah perjuangan menjadikan bidang itu satu sasaran penting operasi CLANDESTINE. sasarannya melemahkan penyatuan ummah atau menyimpangkan citra perjuangan ISLAM.

operasi ini dimulai dengan mendekati komuniti/parti ISLAM yang lantang & vokal dalam memperjuangkan politik ISLAM. untuk mempermudah pendekatan, biasanya ada individu tertentu yg dikenali ramai dicanangkan sbg sesungguh insaf dan kembali ke daerah ISLAM. penyertaannya dengan komuniti/parti ISLAM dihebahkan dengan tujuan menarik lebih ramai 'penganut' komuniti/parti tersebut.

pelbagai kaedah baru seperti perubahan personaliti dan retorik kosong digunapakai demi menarik minat golongan baru seperti remaja secara terselindung, walaupun hakikatnya kaedah tersebut merupakan benih 'troublemaker' memesongkan misi perjuangan ISLAM!

jika dilihat dengan mata hati, perjuangan mereka bukan lagi di atas landasan islam... semata-mata untuk kepentingan politik yang sempit. para ahli mesti sepenuh percaya kepada pemimpin! itulah metode paling asas yg diterap dalam gerakan CLANDESTINE!

untuk menampan kritikan luar, pelbagai retorik kata dicipta seperti "mereka itu jahilliah!", "haram syarie mengikut mereka!" dan "bersamalah kita ke syurga!" kebatilah tidak harus dibela, tetapi mereka siap menghidang dalil dan nas menyokong kebatilan... tapi retorik seperti itu dapat menarik perhatian mereka yang sedang pening mencari arah kebenaran.

pada akhirnya terlihat, penghujung gerakan politik bercirikan CLANDESTINE bukan lagi tulus memperjuangkan ISLAM, tetapi untuk kepentingan peribadi dan kekuasaan semata2. awas beb... operasi CLANDESTINE sedang berjalan seperti direncana!

Comments

Yuseri Yusoff said…
salam bro..

saya dh paut blog bro di

http://yuseriyusoff.blogspot.com/

TQ..