BERITA GEMPA!!! YELLOW RAJAH BAKAL MENJAJAH SARAWAK!!!


Pada abad ke-19 James Brooke, THE WHITE RAJAH datang dan menjajah bumi Sarawak serta mengaut hasil mahsyul di negeri ini seperti rempah-ratus dan hasil pertanian untuk disalurkan ke tanah kelahiran mereka, Great Britain.


Pada abad ke-21 sekali lagi bumi Sarawak bakal dijajah... tapi kali ini lebih oleh THE YELLOW RAJAH (DAP) dari Semenanjung (Malaya) dan objektif 'penjajahan' mereka untuk membolot tiga hasil bumi utama iaitu:

1) TANAH

2) BALAK

3) MINYAK


Isu NCR sengaja dihangatkan oleh DAP kerana mereka mahukan kerajaan negeri Sarawak memberikan surat hakmilikan tanah dengan segera kepada kaum pribumi. Bila surat hakmilikan telah berada di tangan kaum pribumi, akan memudahkan lagi usaha mereka untuk membeli tanah di Sarawak secara besar-besaran.


Hasil 'penaklukan' Sarawak akan disalurkan kepada DAP di Semenanjung (Malaya) bagi menggerakkan perancangan mereka yang lebih besar iaitu, memenangi PRU13 atas nama PAKATAN RAKYAT dan mentadbir Malaysia.


nantikan pendedahan tentang syarikat2 yang membantu usaha DAP dalam usaha pembentukan dinasti THE YELLOW RAJAH di Sarawak di http://yellowrajah.blogspot.com/

Comments