LIVE PRN SARAWAK: BILLBOARD DESPERADO DAPig!!

gua drive sendirian sekitar kuching malam tadi... sesaja ingin melihat perjalanan kempen di hari-hari terakhir. dan gua terkesima bila ternampak billboard provokatif melampau yang mengambarkan pemimpin-pemimpin veteran BN sarawak sebagai asuk (anjing) tua.

bukan satu tapi dua yang gua sempat rakamkan. pertama di padang merdeka berhadapan dengan merdeka palace hotel dan satu lagi di hadapan petronas petrajaya berhampiran bulatan. gua dikhabarkan mungkin banyak lagi billboard ini akan dipasang di sekitar kuching awal pagi ini.

jelas PAKATAN RIOT semakin desperado dengan sifir yg senang sekali dicongak setiap kali mereka merasakan peluang mereka untuk menang dalam sesuatu pilihanraya semakin tipis. mereka sanggup berbuat apa saja termasuk berbentuk hasutan dan provokasi gila semata-mata memuaskan serakah kuasa mereka.

foto dicilok dari RAJAHBINAI & OH!POLITIK... gua akan update video billboard ini esok... gua harap SPR cepat bertindak menurunkan billboard ini sebelum terjadi sebarang insiden yg tidak diingini. INI BUKAN BUDAYA POLITIK SARAWAK... BN SAYANG SARAWAK!!

Comments