LIVE PRN SARAWAK: PANAS!!! KECOH DI CERAMAH ANWAR!!!

masa tengah syok makan goreng pisang cheese di satok malam semalam, seorang rakan menghubungi beritahu tentang ceramah hangat sebelah menyebelah di kampung boyan, kuching, antara anwar/azmin dan ezam mohd nor. gua bergegas dengan beberapa org blogger sarawak menuju ke lokasi tersebut. pertama kali merasai pengalaman menaiki sampan melintasi sungai sarawak untuk menyeberang ke kampung boyan.

malangnya gua & member2 tiba lewat... ceramah kedua2 belah pihak telah selesai, tapi penyokong kedua-dua parti masih lagi berkumpul di sekitar kawasan ceramah.

situasi menjadi tegang di jalan berdekatan khemah PKR bila beberapa orang menyokong melakukan provokasi dan bertindak ganas memukul seorang penunggang motosikal yang membawa bendera BN dan memecahkan cermin sebuah kereta kancil yang melalui tempat kejadian. bagaimanapun kekecohan tersebut berjaya dileraikan oleh polis & FRU yang berada di tempat kejadian.

nampaknya PKR sudah semakin berani membawa budaya politik ganas & agresif ala semenanjung (malaya) ke bumi sarawak!

rakyat sarawak perlu menolak PKR/DAP/PAS sebelum terlambat... adakah rakyat sarawak mahukan bumi kenyalang yang selama ini damai & harmoni menjadi seperti ini? (KLIK)

gambar ihsan kuchingitam

anwar jadi gila dan meraban mengelak lari dari bertembung ummi hafilda dan ezam di kuching malam tadi... nantikan videonya malam nanti!!

Comments

amoi said…
tkasih kepada Pak Lah.. tanpa mu benda bodoh ini tak mungkin akan berlaku.. kebebasan sebelah pihak ajaa....dgr cakap cakap Pakatan/Ngo/Mp ini lah jadi nya...hancur Politik kita...jgn lupa ucapkan Taksih kepada Mantan PM kita yg bijak tidur ckp entah apa=apa
Anonymous said…
Malaysia negara demokrasi, kepada pembangkang, jgn menghuruharakan negara please....

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"
Anonymous said…
Sebenarnya pak Lah nak tunjuk dialah PM paling bagus sanggup keluarkan ANwar dri penjara sg buluh...last sekali yang susah sapa????dah tau anwar berperangai macam iblis ,paklah sanggup keluarkan anwar...bagaimana Tun M tk marah dengan sikap pak lah baik tk bertempat...jika apa-apa terjadi kpd umno,paklah perlu bertanggung jawab