..

UNDER CONSTRUCTIONS...

hati wanita mana yang dapat menanggung azab kecurangan suami sendiri. walaupun di bibir terpaksa selalu mengukir senyuman kelat dan menafikan suaminya di dalam video seks yang heboh diperkatakan, hanya tuhan yang tahu remuk-redam hati wan azizah di dalam. sesekali terdetik di hatinya... kalau anuwar boleh curangi aku, aku juga boleh selingkuh di belakangnya!

suatu hari wan azizah pergi ke sebuah bank untuk mengeluarkan wang. kerana kerosakan teknikal pada ATM semua pelanggan terpaksa beratur panjang di kaunter. beberapa orang pelanggan termasuk kerani bank kelihatan teruja bila melihat wan azizah berada di dalam bank tersebut.

tiba-tiba berlaku satu petaka yang tak diduga. beberapa orang perompak bertopeng lengkap dengan senjata automatik telah menyerbu ke dalam bank tersebut. suasana menjadi kacau-bilau. tetapi semua pelanggan dan kakitangan bank akhirnya meniarap kaku di atas lantai bank bila seorang perompak melepaskan tembakan amaran ke siling.

setelah selesai mengisi semua wang dari bank tersebut ke dalam karung yang mereka bawa, seorang perompak bertanya kepada ketua mereka.

perompak: macam mana dengan semua tebusan ni, boss?

ketua perompak: kita akan tembak semua yang lelaki, dan kita akan rogol semua yang perempuan!! muaahahahaaa!!


semua tebusan tersentak dan terperanjat. ada yang menggigil ketakutan, ada juga yang sudah menangis tersedu-sedu. tiba-tiba seorang kerani wanita memberanikan diri mengangkat tangan untuk bertanyakan sesuatu...

kerani wanita: errr... takkan datin seri wan azizah pun kamu semua nak rogol jugak??!!

ketua perompak menjungkit kening dan berpaling ke arah wan azizah. semua mata kini tertumpu kepada wan azizah yang masih meniarap di atas lantai. tiba-tiba wan azizah bangun sambil mencekak pinggang memandang kepada kerani wanita tadi...

wan azizah: kau tak dengar ke apa dia cakap tadi??? bila dia kata semua sekali, semua sekali laaa!!!

gambar wan azizah bersama perompak tersebut.

6 das tembakan!:

Pokok said... May 31, 2011 at 7:08 PM

macam gampang lawak wan azizah... hahaha

Anonymous said... May 31, 2011 at 7:10 PM

siap la kau di akhirat buat cerita x senonoh mcm ni..lawak paling bodoh yg penah aku baca..macam hampas!!

Anonymous said... May 31, 2011 at 7:34 PM

KAH KAH KAHHHH..... JIJAH PUN NAK JUGAKKKK!!! KAH KAHHH...

Cheguman said... May 31, 2011 at 9:32 PM

alaa... gurau pun nak marah ka? rileks le bro. Jangan serius sangat.
Lagipun PKR dan nak diharamkan. Lepas ni tak boleh la kita bergurau senda lagi..

Anonymous said... June 2, 2011 at 12:15 PM

Hahahaaha..siot je beb.. skali skala xpe..jgn selalu..nnt org kata FITNAH longkang.. ok bro?

Anonymous said... June 5, 2011 at 11:13 PM

anon 7:10pm

klu nak masuk neraka pon aku rasa dengan geng2 PKR sama kot

pasai aku tengok geng2 pkr pon sama ja buat fitnah.

klu tidak tak kan setiausaha sulit nurul kena mintak maaf sampai 100 kali kot..

kah..kah..kah..

 
Top