ANWAR RELA DIPENJARAKAN... TAPI BUKAN DI SUNGAI BULOH!!

usai satu babak penting perbicaraan kes yang tertunda entah ke berapa kalinya. anwar tidak mampu untuk berlapang dada bila hakim memutuskan supaya dia membela diri. sedangkan anwar melalui twitternya sejurus selepas keputusan mahkamah telah akur dia tiada lagi ruang, peluang atau sebarang alibi untuk dirinya membela diri.

satu kemenangan moral untuk saiful bukhari atas jerih-perih melayan karenah sang pandikutty dalam usaha menegakkan haknya. doa saiful di mekah dan munajat harapan seluruh pencinta kebenaran kelihatan semakin bersuluh sinar.

ikuti perjalan perbicaraan hari ini di blog THE UNSPINNER (klik!)
sementara menunggu tarikh mahkamah memutuskan hukuman, pandikutty berkemungkinan pasrah dengan hukuman penjara yang akan dijatuhkan kepadanya. peluang yang ada akan digunakan untuk membuat rayuan supaya dirinya tidak dicampak ke penjara sungai buloh. sumbat saja dirinya ke mana-mana penjara lain di serata malaysia... asalkan bukan di sungai buloh!

kenapa anwar takut untuk kembali ke sungai buloh???

menurut khabar dari balik tembok bergerigi sungai buloh, ada banduan lama yang sedang menunggu kehadirannya bagi membalas dendam atas onar yang pernah dilakukan semasa mereka sama-sama bermastautin di sana dulu. anwar dikhabakan telah memikat dan merampas seorang banduan jambu pasangan banduan lain di penjara tersebut.

kesahihan cerita masih lagi samar... tetapi jika pandikutty membuat rayuan supaya dirinya tidak dipenjarakan di sungai buloh, kesamaran itu semakin terang lagi berspotlight!

Comments

Anonymous said…
Tgk berita pasal Ni, lama kelamaan rasa bukti semakin lama semakin kukuh...kalaulah semua tuduhan keatas Anwar adalah benar..hmmm..,ape perasaan penyokong2 dia eak..alahai..

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"