BERUK2 AMK TERCIRIT SEBELUM 'BERTEMPUR'!!!

PERKASA, GAPS & PEMUDA UMNO telah menyatakan pendirian untuk siap-sedia berada di barisan hadapan mempertahankan UTUSAN! mungkin perkhabaran itu membantutkan beruk2 gangster-gay AMK meneruskan niat mereka dalam satu usaha barbarik ke atas UTUSAN MALAYSIA petang ini.

demonstrasi yang dirancang oleh AMK ditangguhkan (atau dibatalkan terus?) dengan alasan mereka terpaksa melencong menuju ke destinasi lain.
Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadlian (AMK) Rozan Azen Mat Rasip berkata, pihaknya terpaksa menangguhkan perhimpunan hari ini kerana mahu memberi tumpuan ke atas penyerahan memorandum di Kedutaan Australia berhubung isu loji pemprosesan nadir bumi Lynas.
- THE MALAYSIAN INSIDER
anggota FRU bersiap sedia di depan pejabat UTUSAN

bagaimanapun PERKASA akan meneruskan perhimpunan tersebut bagi menyerahkan memorandum sokongan kepada UTUSAN MALAYSIA.

kecut telur nampaknya beruk2 AMK! sepatutnya mereka bersatu dengan baboon2 khawarij PAS jika ingin meneruskan demonstrasi kerana sejarah telah mencitrakan tiada baboon2 lain yang sanggup baring atas jalan dan 'syahid' demi seekor pandikutty! biasanya baboon2 khawarij yang paling teruja setiap kali mahu diadakan demonstrasi berlandaskan 'sabda' mengarut 'nabi' mereka (KLIK!)... apakah PAS sudah malas melayan kekaldaian PKR???

saksikan beruk2 AMK membuat onar di dalam masjid di sini (KLIK!)

PHOTO UPDATE:




HIDUP!! HIDUP UTUSAN!!
HANCUR!! HANCUR PR!!

Comments

RR said…
ok bro... linked too! =)
Anonymous said…
Keje yang dilakukan oleh diorang ni mmg xde pekdah langsung!!

Perbaharui Insurans dan cukai Jalan kenderaan anda dengan AIOMI T&S
Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com