BINA STADIUM BARU... NIK AZIZ DESPERADO!!

nik aziz dalam misi desperado untuk menagih sokongan anak2 muda kelantan bila semakin banyak permasalahan yang timbul di antara kerajaan negeri yang mentadbir stadium sultan muhammad keIV (SSM4) dengan persatuan bolasepak kelantan (KAFA) di bawah kendalian tan sri annuar musa.

kerajaan negeri enggan memajak SSM4 sebagaimana permintaan KAFA bagi melicinkan perjalanan pengurusan pasukan bolasepak kelantan (TRW). bantuan kewangan kepada KAFA juga dilengahkan tidak seperti kerajaan2 negeri lain yang memberi sepenuh sokongan kepada pasukan bolasepak masing2 dari sudut kewangan dan fasiliti.

tindakan ini telah membangkitkan amarah anak2 muda kelantan yang bermati-matian menyokong pasukan negeri mereka. boleh dikatakan populariti tan sri annuar musa sekarang melebihi nik aziz di kalangan anak2 muda kelantan.

ekoran permasalahan itu, tan sri annuar musa menyuarakan hasrat untuk membina sebuah kompleks bolasepak sendiri yang dilengkapi dengan stadium dan akademi bagi melancarkan pentadbiran TRW di masa hadapan. anak negeri penyokong setia TRW akan turut sama terlibat sebagai 'pemilik bersama' kepada kompleks itu nanti... anak2 muda kelantan menyambut hasrat tersebut dengan sokongan seluruh jiwa & raga!

sokongan anak2 muda semakin berkurangan, sedangkan PAS paling perlukan sokongan golongan ini bagi memastikan survival kuasa politik mereka di kelantan dapat diteruskan. menyedari hakikat itu nik aziz tampil dengan pengumuman untuk membina sebuah stadium baru dengan kapasiti 40,000 penonton.

nik aziz membayangkan stadium tersebut nanti akan dilengkapi dengan sebuah masjid/surau di dalam stadium bagi memudahkan penonton untuk bersolat. jadi gua nak cakap kat sini... BLAH LA LU NIK AZIZ!! masjid di luar stadium satupun tak terbina semenjak PAS meneraju kelantan selama lebih 20 tahun... macamlah stadium lain kat malaysia ni takde surau!

gomo!! gomo TRW!!
sayap kiri wilayah timur!!

Comments

Anonymous said…
Entahle zaman skrg ni..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com
Anonymous said…
xperlu masjid banyak tapi pengisian kosong. Masjid yang sedia ada ni perlu dihidupkan. Kat Selangor, selepas kerajaan bertukar, masjid hidup dgn aktiviti-aktiviti. Kuantiti tidak melambagkan kualiti.