*CLEANING LADY HOTEL TEMUI KONDOM MILIK PANWARDIKUTTY!!

sesiapa yang telah menonton versi penuh video seks anwar ibrahim pasti ingat anwar meninggalkan bilik semasa china doll tersebut masuk membersihkan diri di dalam bilik mandi.

tiada siapa menyedari rupanya seorang cleaning lady hotel (berbangsa cina) telah masuk ke dalam bilik tersebut sejurus selepas anwar keluar, untuk mengemas bilik. mungkin dia tidak menyedari si china doll masih berada di dalam bilik.

cleaning lady tersebut terkejut dan kehairanan melihat kondom (yang telah diguna oleh anwar) dibiarkan bersepah di atas tilam... dan dia bertambah terkejut bila melihat china doll keluar dari bilik mandi!!

cleaning lady tersebut bertanya kepada china doll sambil menunjukkan ke arah kondom milik anwar... (dialog di bawah diterjemah dari bahasa cina)

cleaning lady: itu apa tu, cik??

china doll: apa la sengal sangat nko ni... nko tak pernah buat hubungan seks ke??

cleaning lady: pernah cik... tapi takde la sampai kulit mengelupas macam tuuu!!


lawak selingan pagi rabu... nantikan videoklip TAUBAT MAKSIAT - WALI BAND dengan penampilan cameo panwardukutty hari ini (KLIK!)

Comments

Anonymous said…
nak wa hubungi jabatan kimia ker atau jabatan forensik...atau tabong sperma sedunia...boleh gak wat persenyawaan berhadas...soi soi soi