..

UNDER CONSTRUCTIONS...

9 das tembakan!:

Anonymous said... May 31, 2011 at 4:24 PM

hahahahah...nikNAJIS zuhud?

puak2 pencacai/penjilat pasSESAT yang lain semua makan dalam talam beramai2...tapi nikNAJIS makan dalam talam gak (tapi makanan je dihidangkan dalam talam) dia makan tetap dalam pinggan masing2...

memang dasar nikNAJIS orng tua yang sesat lagi menyesatkan umat Islam Malaysia.


akulah..kalau ditakdirkan umat islam Malaysia ni ditindas/berlaku peperangan gan kapir2 kat dalam Malaysia ni...aku meamang cari peluang je nak memenggal kepala nikNAJIS sialan ni,

Anonymous said... May 31, 2011 at 10:44 PM

penah ke kau tgk menteri2 lain makan low profile cmni? bodoh

Tuan Tanah said... June 2, 2011 at 8:11 AM

apa yg low profile nyer..makan pakai sudu gak.duk atas kerusi gak..apa yg zuhudnya..aku biasa je tgk menteri2 dari umno makan duk bersila atas lantai and makan pakai tangan lagi..jangan taksub sangatlah bro

PAS = Parti Ajaran Sesat
DAP = Dasar Anak Pendatang
PKR = Parti Kelentong Rakyat

Anonymous said... June 2, 2011 at 8:54 AM

cara makan ikut sunnah , p la tngok org tabligh mkn, tu baru zuhud..ni mkn dlm pinggan asing2, lps mkn ngan sudu bkn dgn tngn tu bukn sunnah..zuhud mendenya..

Anonymous said... June 2, 2011 at 7:37 PM

Zuhud macamni?

Cobalah korang pegi mintak derma kat orang tua ni...., kata nak buat masjid.., tengok banyak mana dia kasi.

Tanya dia berapa ekar tanah dia/bini dia ada... Korang tengok sendiri laa..., peti undi DUN kawasan dekat2 umah dia tu...; ramai jiran dia tak pangkah dia.. Orang luar jer yg dok giler2kan Mamat ni...

Zuhud?
Tuuuiihh!!

Anonymous said... June 6, 2011 at 10:13 AM

mamat baju merah kat belakang nicky lagi zuhud...dok telan air liur je tgk org makan...ha3

Anonymous said... June 6, 2011 at 1:48 PM

Akakakaka zuhudlah sgt! Erti Zuhud pun ntah kan tau ntah kan tidak!Zuhud konon! Rasa nak muntah zuhud dikaitkan dengan video ni. Tak relevan langsung!

http://1peluru.blogspot.com/2011/05/kelantan-serambi-tokong-bravo-nik-aziz.html

Anonymous said... June 7, 2011 at 1:26 AM

mentaliti org PAS, macam ni dah kata zuhud. kena banyak belajar lagi, banyak baca sirah rasul dan para sahabat. TG nik azis ni, apa yg dia buat semua ada matlamat politik, matlamat dunia, hatta tunjuk zuhud pun adalah ciri-2 politik juga.
Perawakan zuhud palsu beginilah yang telah menipu jutaan pengikut PAS di Malaysia.

Anonymous said... June 7, 2011 at 4:17 AM

Zuhud kepala hotak dia, rakus semacam je aku tengok, nasib baik la pengikut2 dia bodo2 belaka, buat ape pun, ikut sunnah.. Hahahaha bangang punya pas.

 
Top