JIKA ANUWAR IBRAHIM SEORANG ARIEL PETERPAN...

ariel peterpan menerima hukuman 3 tahun 6 bulan penjara selepas mengakui terlibat di dalam video seks bersama luna maya/cut tari yang pantas tersebar di ruangan maya tahun lepas. ariel didapati bersalah di bawah akta pornografi dan jenayah indonesia 2008.

anwar masih bebas dan masih enggan mengakui dirinya di dalam video seks yang didedahkan oleh datuk eskay walaupun satu dunia sudah mengetahui dialah pelaku maksiat di dalam video tersebut. malah dia dan wan azizah sendiri mengakui muka lelaki di dalam video itu menyerupai dirinya... cuma mereka masih berdolak-dalik tentang bentuk perut walaupun anwar masih belum berani membuka baju membuktikan perutnya tidak sebuncit lelaki dalam video tersebut.

ariel enggan membuat rayuan supaya mahkamah meringankan hukuman atau memendekkan tempoh penjaranya kerana dia menerima ancaman bunuh (hukuman rejam) oleh partai, pertubuhan dan ekstemis islam di indonesia kerana melakukan zina. mungkin tempoh 3 tahun 6 bulan difikirkan cukup oleh ariel untuk masyarakat melupakan atau semakin reda mengungkitkan tentang kisah itu.

bagaimana dengan partai islam malaysia??? mereka masih terjerat dengan sindrom penafian walaupun hati semakin kuat mempercayai anwar adalah lelaki dalam video seks tersebut. tuduhan doctored video sudah disangkal, cabaran sumpah laknat tidak bersambut, jam omega tidak mampu ditunjuk... tapi PAS masih cuba menegakkan benang yang basah. sesungguhnya usaha tersebut tidak semudah menegakkan 'belalai' anwar yang basah! jelas sekali perjuangan partai islam di malaysia sudah menyimpang & tidak setulus partai islam indonesia!

ariel melakukan hubungan seks dengan pasangan kekasihnya. dosa maksiat yang dilakukan oleh mereka boleh ditutup dengan perkahwinan. selebihnya terserah kepada diri mereka sendiri untuk bertaubat nasuha dan memohon keampunan dari tuhan. sesungguhnya ALLAH maha pengampun lagi penyayang.

bagaimana dengan anwar??? mahukah chinadoll tersebut menerima lamaran anwar? sanggupkah kak wan menerima madu seorang pelacur kelas atasan? mahukah jantan2 jambu yang pernah anwar juburi duduk di atas pelamin dengan anwar? sanggupkah kak wan bermadu dengan seorang lelaki?

sudah-sudahlah pANWARdikutty...
mengalah & bertabahlah menerima kenyataan.
lawan tetap lawan!!!
sawan tetap sawan!!!
mengawan tetap mengawan!!!

Comments

AloQStaQ said…
Haha ! sedap tag tu bro, mengawAN tetap mengawAN ANuwar oiii ! ...


AloQStaQ
Klik SINI : utk ke AloQStaQBlog ... TQ!
RR said…
hahaa tq dude!

KAK WAN TETAP KAK WAN...
KELISA DURI said…
Hebatnya Indonesia...............
Anonymous said…
B APAK
A nwar
B in
I brahim

tahunya kutuk orang pandi kutti.
yang dia ingat hari hari
Pundek Kote.
Itu aje.
Dah dasar sikitol. Patut di sula aje orang macam Anwar Ibrahim atau singkatannya B A B I
Anonymous said…
sudah2 le nak menyangkal kebenaran & bukti..,takut kelak memalukan diri..

"Punyai Kereta?
Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"