..

UNDER CONSTRUCTIONS...

suatu masa johari abdul, MP sungai petani diangkat sebagai wira oleh P-GAY-R bila dia menjadi orang anuwar pertama yang berpeluang menonton video seks atas jemputan khas dari datuk eskay. joe bedul diarak dari ceramah ke ceramah anjuran P-GAY-R untuk menerangkan tentang video yang kononnya direkayasa untuk melempar fitnah jahat ke atas anuwar.

hari ini bila kita semua sudah berpeluang untuk menonton dan menilai sendiri siapakah gerangan pelaku maksiat keji di dalam video tersebut, marilah kita singkap kembali kebendulan joe bedul yang dulu berperan penting dalam setiap ceramah P-GAY-R!



bilang sendiri berapa banyak kelentong joe bedul dalam video di atas demi mempertahankan bossnya yang tidak stabil emosi. langkah mempertahankan bossnya diambil setelah pemintaannya dalam bentuk material ditolak mentah2 oleh DATUK Trio. mungkin joe bedul menganggap semua perkara di dalam dunia ini boleh dibeli dengan wang ringgit... termasuk 'membeli' sebuah kenyataan.

semalam joe bedul membendulkan dirinya lagi dengan mengeluarkan kenyataan akan 'membogelkan' datuk eskay. kah kah kah... ada gua kesah siapa datuk eskay?? dia tu nak jadi PM malaysia ke?? muahahaa... lu sudah kantoi besar joe, tak payahlah lagi lu nak berlagak macam superhero spenda kat luar!!

1 das tembakan!:

Anonymous said... June 2, 2011 at 10:54 AM

eskay tak terlibat politik pun..takde cita2 nak jadi pm pun..

tu haa anugerah tuhan korang tu yg mesti didedahkan peribadi dia..
baru betul

 
Top