..

UNDER CONSTRUCTIONS...

seperti kebiasaan... petang hari minggu nik aziz diisi dengan melepakkan diri di atas pangkin di hadapan rumah sambil membilang daun2 rambutan yang berguguran dihembus angin. tiba2 datang seorang lelaki bernama bobo lokman dengan wajah yang sugul.

nik aziz: kenapa k0 ni bermuram durja saja ni bobo? kalau ada masalah ceritalah kat aku...

bobo lokman: memang la saya datang ni nak minta buah pandangan tok guru pasal masalah saya!

nik aziz: oooo macam tu!! cer citer... cer citer!!

bobo lokman: gini tok guru... saya ada sorang kawan ni. saya minat kat dia lama dah tapi dia macam takleh nak terima saya sebagai pasangan hidup dia. saya sedih tok guru... saya rasa ni mesti salah sistem oleh kerajaan UMNO-BN yang korap!

nik aziz: ko jangan dok bersedih la bobo!! yang penting sekarang ko tumpukan perhatian kepada amal ibadat... sesekali ikut aku pegi berceramah... kalau ko tak dapat apa yang ko nak di dunia ni pun, pasti ALLAH akan bagi ko kesenangan kat akhirat kelak. kau pun dah masuk PAS dan secara automatik ko bleh masuk syurga. kat syurga nanti ramai bidadari yang seribu kali lagi cantik-jelita dari kawan yang tolak cinta ko tu... ko tinggal pilih je nak bidadari yang mana satu!

bobo lokman: tapi tok guru... saya gay!!


.

0 das tembakan!:

 
Top