..

UNDER CONSTRUCTIONS...

4 das tembakan!:

KELISA DURI said... May 21, 2011 at 10:50 AM

Biasa la bro.... Lagu nak buat x ada idea... Lawak pun dah tak terlawan puak2 baru dari raja lawak tiap 2 tahu keluar 3 org pelawak baru ... Mcm mna nak cari duit... Syoru pun miz ... TV x suka org gemok tak ada cuting.... So terfikir cara org yg sedang cari crowded... Teringat puak Pas yang memang nak cari crowded... Buat la bertaubat.... Macam lah tak reti agama langsung.... Cuba fikir sejak darjah satu hingga tingkatan 5 org. ajar agama sekurang2nya 5 masa seminggu ..... Tapi dah bengap.... bila org. ajar lari masuk utan curi sekerap... mana nak reti... tambahan ilmu agama.... lagi tak reti kerana dah kedarah barang haram.......Bila dah tua buat 2 la taubat... macam berdosa besar ..... Sebenarnya tak tara mana pun....

Anonymous said... June 8, 2011 at 10:34 AM

kalau diri tu dah bodoh... jangan salahkan orang lain yg bodoh!!.. orang yg bertaubat adalah lebih baik dari org yg sangka diri dah cukup bagus walau sebesar mana dosa sekalipun... selalu berprasangka buruk, x fikir nk mati, mengumpat... itu jer yg ko boleh lakukan.... sedarlah wahai manusia....!!!

Razi said... July 23, 2011 at 4:33 PM

kelisa duri: tlg brfikirn +ve la bro.personally sy tkut sgt genrsi spt anda ni akn jdi suara sumbg utk hr esok.pasti msyarakat kte akn jdi toksik & divided kelak.

Blogger : tlong analisa smula blog anda.apkh ia bnr2 brmnfaat utk org lain? igt, lps anda mati blog ni akn ttp dtatap manusia. Anda pilihla antra shm kubur @ azab seksa.smga allah mrhmati anda..

Anonymous said... August 10, 2011 at 1:03 PM

upload video - pasal org berubah bagus ader saham ... tapi bile komen nak condem org lain - dah abis sahamnyeh .. tuh belum lagi org2 lain lak yang tambah lauk n perisa .... kalau ramai yg tenguk ramai la gak dapt saham yg x beraper bagus ..

 
Top