WAN AZIZAH TERIMA SMS UGUTAN ROGOL???

isi SMS yg dikirim kepada nurul izzah berbunyi:
“YB Nurul, berhati-hati, jangan terus menerus menyokong ayah YB, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana bimbang ada yg sakit hati nak jadikan nasib anak YB macam Sharlinie.

“Oleh itu sebelum apa-apa terjadi, YB bercakaplah benar walaupun pahit tentang ayah YB, dengan ini YB dapat selamatkan anak YB. disamping itu dapat halang ayah dari terus tipu rakyat, berhenti dari politik dan selesaikan masalah peribadi.

“Jadilah ibu yang penyayang dan anak yang bertanggungjawab.”
wahhh... sungguh bersopan santun penculik zaman sekarang... SMS dulu sebelum culik, bukan culik dulu sebelum SMS/call minta wang tebusan. kalau diperhatikan dari isi SMS tersebut jelas sekali bukan dikirim oleh penyokong UMNO atau pembenci ANUWAR... penyokong UMNO/pembenci ANUWAR tak akan meletakkan gelaran penuh Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi merujuk kepada sang aljuburi... apatah lagi melalui SMS yang mana semua perkataan akan cuba untuk diringkaskan!

nampaknya bakat lakonan hebat ANUWAR ALJUBS sudah mula diwarisi oleh anaknya nurul izzah... ke mana tumpahnya kuah basi kalau tidak ke longkang, wa cakap lu!! wayang politikal anak beranak sudah mula ditayangkan di pawagam2 otak ANUWARMANIAC semata-mata untuk menagih simpati dah mengalih isu video seks dan perbicaraan liwat ANUWAR ALJUBS yang semakin membuatkan mereka butthurt!

selepas kononnya cubaan bunuh ke atas ANUWAR dengan sabotaj tayar kereta dan ugutan menculik anak nurul izzah, jadi jangan terkejut jika selepas ini keluar pula kenyataan ugutan rogol ke atas wan azizah!

tiada lagi jalan untuk mempertahankan onar yang dibuat oleh ANUWAR, jadi keluarga yang patut merangkul anugerah oscar ini akan melakukan apa saja demi menadah simpati politik! woOo-oo... nuar ketahuan!!

Comments

Anonymous said…
Hahahahahahaha... sapalah bernapsu nak rogol sepat kering tu beb? Anwar pun terpaksa cari china doll untuk puaskan napsu dia... Hahahahaha...
snor4057 said…
sapa yg nak culik anak nurul keturunan main bontot dan langgan pelacur, buat sial aja kalau culik keturunan ini
LIZ said…
SIAPALAH NAK ROGOL KAK WAN? ANWAR SENDIRI CARI LAIN.DARIPADA ROGOL KAK WAN LEBIH BAIK ROGOL AYM BETINA KAT BELAKANG RUMAH..
Anonymous said…
laki sibuk memantat jantan dan betina.bini sibuk takut kena rogol.
Anonymous said…
hahahahaha....bro agak2 ra kalo nak buat isu pun.....jantan tenat kena aids pun tak lalu nak rogol wan ajijah.....kalo dia bogel sambil baring kat tengah jalan pun orang tak nak laaaa......gila punya publisiti murahannn...wahahahahahaha