73 PINTU, 73 JALAN... YANG SAMPAI (SYURGA) HANYA 'PARTI ISLAM SEDUNIA'!!


tanya sama itu nik aziz, lang mengsilang kui mengsikui...
Beliau juga turut membayangkan PAS akan menjadi Parti Islam Sedunia suatu ketika nanti bukan hanya di negara ini. -haramkahdaily
meraban tahap kronik dah orang tua nyanyuk sekor ni... mungkin dia fikir satu jamaah yang rasulullah saw maksudkan di dalam hadis ni adalah PAS:
Sabda Rasulullah sallallahu ‘alaihi wasallam:
Ketahuilah bahawa orang-orang sebelum kamu daripada Ahli Kitab telah berpecah kepada tujuh puluh dua kumpulan, dan sesungguhnya kumpulan ini (umat Islam) akan berpecah kepada tujuh puluh tiga (kumpulan), tujuh puluh dua daripadanya akan masuk neraka dan hanya satu daripadanya akan masuk syurga, iaitu al-Jamaah.
medulla oblongata nik aziz sedikit terencat bila terlupa deklarasi haji hadi muktamar PAS lepas yang mana negara islam bukan lagi matlamat utama perjuangan PAS. apa lagi yang dia mahu pertahankan tentang dasar PAS bila matlamat yang diperjuang sejak hari pertama penubuhan terpaksa berubah2 mengikut telunjuk sekutu2nya.

dakwat hijau untuk cetak tiket syurga PAS semakin kekeringan... sesiapa yang rasa dah banyak sangat dosa masa lampau macam bob lokman, baik cepat2 daftar keahlian PAS sebelum tiada lagi offer jaminan syurga untuk penganut2 PASsyaitonirrojim!

taDbirrr!!!

Comments