..

UNDER CONSTRUCTIONS...

bakal YB wardina semakin aktif berpolitik dengan PRiot... nampaknya skang ni bukan setakat berkempen di twitterjaya saja tapi dah sampai ke kelana jaya! terbaru, beberapa hari lepas dia muncul di majlis anjuran PKR, karnival mesra rakyat di kelana jaya bersama azmin ali dan nik nazmi.

gua harap TV3/MEDIA PRIMA pandai2 la buat keputusan kepada artis yang tak reti bersyukur & mengenang budi camni... dia rasanya patut cari makan di TV SELANGOR atau PAS-TV. kami geng2 blogger pun tak sabar nak tunggu wardina jadi calon PRiot dalam PRU13 nanti...


8 das tembakan!:

Anonymous said... June 26, 2011 at 3:30 PM

Wardiana ni kan bapaknya si Fadlollah Wilmont tu kawan baik Anwar Ibrahim. Anwarlah yang beri dia kerja dulu...yang jadi penceramah tu kerana Anwar ler...Tapi yang peleknya, Fadlullah ni juga orang kuat Tengku Adnan!!!

Anonymous said... June 26, 2011 at 4:50 PM

Azmin dan Nik Nazami tu kalau Orang Utan pun mereka terima, sebab dah desperate sangat.

Anonymous said... June 26, 2011 at 5:09 PM

wardina ni pn aku tgk bukan ada bkat pn jadi pengacara tv,,harap muka jer.,tgk muka dia cam stim jer tgk btg bengkok nuar

Anonymous said... June 30, 2011 at 10:08 AM

Kau ni bangsat. Bogelkan la. Aku dapat kau, aku bogelkan kau!

Anonymous said... June 30, 2011 at 1:30 PM

blog ni bodoh

Anonymous said... June 30, 2011 at 2:40 PM

blog umno mmg suka mencarut...

Anonymous said... June 30, 2011 at 6:29 PM

konon kalis peluru la budak penulis blog ini...biaq pi la wardina nie nk jadi YB ke nak jadi ape ke..ko kesah ape???ke ko nk jadi YB gak??? sampah giler blog nie...

 
Top