..

UNDER CONSTRUCTIONS...

5 das tembakan!:

Anonymous said... June 1, 2011 at 10:46 PM

ini ceta basi bro.... bandingkan pula dengan gaji guan eng, dan glc cina di penang...cth. air penang....

Anonymous said... June 1, 2011 at 11:31 PM

aku keje TNB xnaik elaun pun lagi ni...pejadah?

Anonymous said... June 2, 2011 at 9:28 AM

sepatutnya kena mula dgn pemotongan elaun dan bonus depa semua tu..basic salary takpela jgn kacau..
pastu check sekali pendapatan2 ceo2 semua GLC, pemimpin politik dsb..
banyak yg boleh dijimatkan sebenarnya..

Anonymous said... June 2, 2011 at 5:29 PM

Bodolah kamu org ni suma... Kurang2 pun si Che Khalid dpt hasil jual tenaga. Tuu... menteri2 suma... ko ingat berapa gaji diorg? Saper yg bagi menteri2 tu suma? Directly dari rakyat ler... Nak gaji buta pun boleh, tak payah pikir nak jual apa... tipu rakyat pun senang...

Cuba tengok Al Juburi punya income masa jadi TPM...

Ato tengok Husam...

Ato tengok Guan Eng...

Ato tengok Saiffudin..

Ato tengok KJ...

Last sekali Pak Lah ada kapal terbang dan perahu layar...

Susah betul keja2 menteri ni kan...
Jual Negara pun bole diorg buat...

Buatlah study dulu sebelum nak menemabak org... ngko ada 1 peluru ja, jgn bazirkan!!!

Anonymous said... October 23, 2011 at 2:31 PM

aiseh bro.. kali ni guna tak setuju lah dengan korang semua.. standard CEO la basic salary mcm tu.. setahun income.. bukan monyhly income.. yang lebih tu bonus.. kalau ikut negara maju lain lagi tinggi..

 
Top