HAMPEH!! BERPULUH TAHUN PENGANUT2 PAS KENA TIPU IDOP2!!

dari portal untuk melayu2 yang suka makan babi... roketkini, ahli parlimen DAPig bukit bendera, LC tong menyebut:
Sebenarnya Dokumen Negara Islam 2003 adalah kosep yang berlawanan dengan cadangan asal yang dibawakan oleh Allahyarham Datuk Fadzil Noor selaku Presiden PAS, sejak 2001 dalam bentuk Memorandum PAS kepada Rakyat Malaysia – Pemerintahan Islam Dalam Abad ke-21.

Di antara Disember 2001 dan Mac 2002, draf empat muka surat telah dibincangkan oleh sabahat-sabahat PAS termasuk aktivis NGO yang kemudiannya dibawakan oleh Fadzil dalam muktamar PAS ke-48 di Kota Bharu, Kelantan pada Mei 2002.

Fadzil yakin memorandum itu yang masih dalam peringkat persediaan itu mampu mencari titik pertemuan pelbagai peradaban, kepercayaan dan pegangan politik rakyat. Baginya, sifat pemerintahan Islam perlu ada syura, pemilihan dan demokrasi kerana pembinaan negara mesti berpaksikan kepada akhlak dan sistem nilai yang tinggi bertunjangkan sistem kepercayaan yang benar.

Beliau turut menjelaskan bahawa pentadbiran yang dicita-citakan PAS ialah yang mendukung kedaulatan undang-undang serta menekankan aspek khidmat dan kebajikan sehingga melahirkan “Negara Berkebajikan” yang diharapkannya dapat memakmurkan negara dengan kebajikan serta mengelakkan kerosakan, pembaziran dan kemusnahan.
rupa-rupanya perjuangan negara islam oleh PAS retorik busuk membonekakan kesucian islam semata2. dah berlangsung dari zaman allahyarham fadzil noor, bukan setakat pengakuan haji hadi di muktamar PAS tempoh hari.

entah apa desakan yang membuatkan haji hadi akhirnya bersuara secara ikhlas menjelaskan penubuhan negara islam sebenarnya tak pernah ada dalam mimpi politik PAS. mungkin untuk meyakinkan sekutu2 sosialis dan liberal mereka bahawa PAS sememangnya lalang yang boleh melentur mengikut arah tiupan angin.

apa bezanya 'negara berkebajikan' dengan kebajikan yang sekian lama kerajaan BN sudah beri dan langsaikan. 'PAS GANTI UMNO' jika sekadar berada dalam paksi & matlamat yang sama takkan memberi apa2 laba untuk rakyat marhaen

sedar dan muhasabahlah wahai penganut2 PAS, usah lagi terpedaya dengan retorik dan kosmetik islam di dalam PAS yang semakin jelas menyesatkan. tongsampahkan saja semua pembohongan PAS... keluar PAS bukan bermakna murtad!

Comments