..

UNDER CONSTRUCTIONS...

seperti dilaporkan oleh blog PANGLIMA PERANG SIBER (klik) semalam, masjid2 di selangor hari ini membangkitkan mengenai isu QAZAF yang mana secara tidak langsung untuk mempertahankan seorang peliwat/penzina dari terus didedahkan kebatilannya.
Maklumat yang diterima bahawa seluruh masjid-masjid di Selangor telah membincangkan soal fitnah zina dalam khutbah jumaat hari ini. Khutbah menyeru orang ramai supaya jangan sesekali mempercayai tuduhan liwat yang dianggap sebagai digempar gempurkan saja.

Hujah khutbah mengatakan sumpah yang dibuat tidak mengikut syariah. Sebarang tuduhan zina perlu 4 saksi. Ini mengikut aliran hujah hadi bahawa video bukan 4 saksi tetapi hanya besi. Padahal video adalah bahan bukti. Mana pendirian PAS dan Pakatan pembangkang ini? -THE UNSPINNERS
nampaknya khalid gagap dah start memaksimakan penggunaan masjid untuk mempertahankan punaisehat ekonomi negerinya. takde lagi jalan lain untuk menyelamatkan punai anuwar selain mempergunakan lagi undang2 islam yang boleh menyelamatkan dirinya, seperti QAZAF.

secara tak langsung cuba memperlihatkan kelemahan undang2 syariah... walaupun skop syariah jauh lebih luas dan adil seperti dijelaskan oleh ustaz khazim dalam video di bawah:

5 das tembakan!:

Anonymous said... June 10, 2011 at 9:17 PM

Kecewa sungguh. Bagaimana kalau si ayah rogol anak perempuan die? si ayah meminta dibicarakan hukum islam, dan disebabkan tiada 4 orang saksi, adakah si perogol itu dibebaskan?

Kalau itu gayanya, pembunuh adik nurul jazlin yang mayatnya disumbat dlm beg selepas diperlakukan penderaan seksual, akan terlepas jika dibicaraakan ke mahkhamah syariah kerana tiada 4 org saksi walhal bukti saintifik telah ada?

Islam itu Addin.

ELDIFASO said... June 10, 2011 at 10:37 PM

betul betul kecewa dgn PAS dan HADI..hukum islam diambil sekerat sekerat demi untuk melindungi nuar.takkanlah org berilmu maccam HADI tak tahu pasal takzir? kenapa dia macam tu? tak takutkan dia pada ALLAH?

SEMUABOLEH said... June 10, 2011 at 10:50 PM

BEBASKAN SEMUA PEROGOL DN SEMUA YG KENA CEKUP OLEH JAIS DULU2. NO 4 WITNESS NO CASE.THANK YOU HAMPAS ULARMAK HADI. SY LEGA DAN AKAN GUNAKAN APA YG AWAK KATAKAN>tAK ADA 4SAKSI TAK SAH KESALAHAN SY< SENANG LAH SY KALAU DI HOTEL SY DGN CEWEK SY ROMEN DAN ZINAH TANPA TAKUT2 PDA JAIS. TERIMA KASIH ULARMAK HADI AWANG SEMPIT.

NEW MUSLIM said... June 10, 2011 at 11:03 PM

HURAY.HURAY..HADI ALA CHE QUIEVERA BEBASKAN ANAK2 MUDA/MUDI HUBUNGAN FREEDOM TO SEX ASALKAN JGN ADA 4 SAKSI. PANDAI2 LAH WAHAI KAUM MUDA/MUDI YG MAHU BUAT INTIM/SEX/ROMEN/JUBURI/ADULTERY JGN ADA 4ORNG YG LIHAT. SATU ATAU DUA ATAU TIGA TAK APA JANGAN ADA 4 ORG LIHAT. VICTORY FOR HADI..YOU SO COOL AND ROCK.

Anonymous said... June 10, 2011 at 11:17 PM

abis la..lepas ni belakang rumah aku...tasek tu akan jd temoat maksiat berleluasa la,...abis dah aku sorg ja dok sergah tiap hari...1 saksi mana blh...nak harapkan ustad@imam yg menyalak atas mimbar td pertahankan anuar ( khutbah pasai fitnah d masjid d area tjg malim - nama masjid rahsia)...imam tu dah ckp..i taknak beli rumah tepi tasek mcm u..i taknak tgk org buat maksiat..daje punya ustad...nbak lari dr tgjwb..so...lepas ni org nak maksiat ka..nak romen ka lantak la...tjgw aku sergah sudah...ustad/imam tu tanggung dosa la..ko lebih layak utk tangkap bukan aku....takdak 4 saksi kannn....ko jwb la depan allah nanti wahai ustad hipokrittttttt

 
Top