PR MEMERINTAH LEPAS PRU13... MAT SABU 121 JADI PM!!!

haji hadi menyatakan niatnya tidak berhasrat untuk menjadi perdana menteri dalam petikan utusan malaysia.

berkemungkinan haji hadi akan melepaskan jawatan presiden PAS kepada mat sabu sekiranya PRiot menang besar PRU13 nanti. tradisi memanjat hieraki presiden PAS sama ada presiden meninggal dunia atau bersara dari politik.

bila mat sabu berada di jawatan presiden PAS, siapa lagi yang paling layak untuk mengisi jawatan PM sekiranya PRiot berkuasa? anuwar sudah hampir pasti merengkok kembali di sungai buloh, presiden PKR wan azizah mungkin belum cukup bersedia untuk menjadi PM wanita pertama malaysia. wakil DAP pula sukar untuk memenuhi kehendak majoriti rakyat.

tahniah mat sabu kerana bakal menjadi perdana menteri malaysia ke-7!! semoga pengaruh syiah akan berkembang pesat di negara tercinta ini! tapi tak tahu la kalo haji hadi menipu lagi pasal title PM, apalah sangat setakat nak menipu pasal tu... pasal nak tubuh negara islam dan hukum hudud pun dah berpuluh2 tahun dia dok menipu!

Comments

Anonymous said…
Nak jadi PM? dlm mimpi je la eh.hehe

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com