..

UNDER CONSTRUCTIONS...

ini video yang diupload oleh salah seekor beruk yang akan menyertai demo BERSHIT 9 julai nanti... baru tengok 100 orang kat depan HQ PKR di merchant square dah nampak sangat keciritannya, blom tengok lagi berapa ramai PATRIOT akan turun kalau BERSHIT tidak dibatalkan!



uiksss PgayR ada ibu pejabat lagi ke? gua ingat dah kena lelong!! huahahahaaa!!

UPDATE:
dilaporkan 15 orang PATRIOT telah ditahan polis dalam kejadian malam ini... jangan gentar, teruskan perjuangan!!

9 das tembakan!:

Anonymous said... June 28, 2011 at 2:14 AM

Aku Akan turun ikut patriot 9 julai... Demi agama, negara Dan bangsa ku... Heiiii menyirap darah semangat melayu aku... Hati hati keling Dan cina... Dah kecik je aku tengok dua bangsa ni...

Anonymous said... June 28, 2011 at 2:34 AM

Suara budak perakam tu macam dah terkencing dalam seluar hehehe... 'chow chow' mengigil...

Anonymous said... June 28, 2011 at 6:34 AM

ini baru permulaan.
Teruskan wahai pemuda melayu.
Baru cina dan keling mampus.
Jgn kasi peluang.

Anonymous said... June 28, 2011 at 7:16 AM

chow..chow..yer.komunis ni penakut gak rupanya. lihat dan perhatikan tuan2 bagaimana komunis bangsa ..... berada di barisan belakang sekali mencari peluang dan ruang setelah negara kucar kacir melayu islam bertempur sesama sendiri. tapi apa2 pun terima kaseh kepada DAPig. kamu menyedarkan bangsa melayu bahawa tanah ini dijajah semula. bersiap sedia lah untuk memerdekakan semula negara malaysia. ALLAHUAKBAR

Anonymous said... June 28, 2011 at 7:17 AM

chow..chow..yer.komunis ni penakut gak rupanya. lihat dan perhatikan tuan2 bagaimana komunis bangsa ..... berada di barisan belakang sekali mencari peluang dan ruang setelah negara kucar kacir melayu islam bertempur sesama sendiri. tapi apa2 pun terima kaseh kepada DAPig. kamu menyedarkan bangsa melayu bahawa tanah ini dijajah semula. bersiap sedia lah untuk memerdekakan semula negara malaysia. ALLAHUAKBAR

Anonymous said... June 28, 2011 at 7:37 AM

INI YANG WAK SUKA TENGUK, INI YANG DINAMAKAN ANAK2 MELAYU SEJATI.
TERUSKAN HAI ANAK2 BANGSAKU, APA2 HAL WAK DIBELAKANG AKAN TAMPAN PULA!!! JANGAN TAKUT, KITA PERTAHANKAN KEDAULATAN BANGSA KITA, AGAMA KITA DAN TANAH AIR KITA.

HIDUP MELAYU!!!
HIDUP UMNO!!!
HIDUP MALAYUSIA!!!
HIDUP PAHLAWAN2 MELAYU!!!
DAULAT TUANKU RAJA2 MELAYU!!!
ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!

ORANG LAMA.

Anonymous said... June 28, 2011 at 7:52 AM

Ini baru real patriot!! Kasi DAP kecut teloq!!

Aku dh naik semangat nak join nih!!

Jumpa sahabat2 semua 9 JULAI nanti!

BERSAMA KITA GANYANG PENGKHIANAT2 BANGSA & NEGARA HABIS_HABISAN!!

Hibbeler said... June 30, 2011 at 5:17 PM

aku melayu dan aku tak sokong mana-mana pun. pembangkang pun aku tak sokong kerajaan pun tidak. bagi aku bersih tu pon pointless je. buat pe kau nak pergi menyusahkan orang lain tengah-tengah pekan kl kan. pointless.

tapi bagi kau bila pembangkang nak buat riot bersih kau kata bodohlah teruklah dan macam2 lagi. tapi bila pro kerajaan buat riot depan pejabat pkr kau bangga pulak. kau kata beruk-beruk pkr tu pengecut. aku tak nampak perbezaan antara pro kerajaan dengan pro pembangkang. kau kata pembangkang bodoh buat riot bersih, jadi tak perlulah kau pun bodohkan diri nak buat riot jugak sebab nak lawan bersih. bodoh lawan bodoh, makin bodohlah jadinya.

kau janganlah nak bukak point aku tak sedar diri. melayu lupa diri ke apa. umno banyak tolong melayu ke buat jalan tar ke bagi sekolah ke. itu tanggungjawab kerajaan. takkan kerajaan US pulak yang nak sediakan sekolah untuk anak-anak kita.

aku bukan nak berdebat dengan kau ke apa. tapi aku cuma nak kau pahamkan aku macam mana cara kau berfikir.

betulkan aku kalau aku salah.

hamba allah said... July 1, 2011 at 3:15 PM

umno di ambang kejatuhan....
belom ape2 lagi umno dah t;lompat mcm orang sasau yng akan kehilangan kuasa tak lama lagi!

 
Top