[VIDEO] WIRA PERKASA & GEMPUR PUTRAJAYA BUAT LAPORAN POLIS!!

bertempat di ipd putrajaya tengah hari semalam, wira perkasa dan GEMPUR (gerakan pemuda prihatin) cawangan putrajaya telah membuat laporan polis meminta supaya pihak berkuasa menghalang demonstrasi BERSIH yang akan diadakan oleh PRiot pada 9 julai nanti.

wira perkasa putrajaya diwakili oleh ketuanya tun faisal ismail aziz dan GEMPUR putrajaya diwakili oleh pengerusinya, hisamudin yahya.

selain wira perkasa dan GEMPUR, dewan perniagaan melayu malaysia putrajaya, persatuan pemandu teksi putrajaya, persatuan gerak harmoni putrajaya dan majlis perundingan wanita putrajaya turut sama membuat laporan berkaitan demonstrasi tersebut.

(maaf kualiti video kurang memuaskan kerana beberapa masalah teknikal)


harap polis 'balun' kaw2 beruk2 kuning yang akan menyusahkan orang-ramai dan pengguna jalanraya 9 julai nanti! kalo xde watercannon, simbah asid je laa kat muka diorang....

Comments

Anonymous said…
Sebenarnya apakah isu yang hendak ditonjolkan olih pegerakan ini? Ini tidak lain dan tidak bukan ingin hanya mahu menaikan imej Mat Sabu yang baru dilantik timbalan Presiden PAS.Lim Kit Siang pula ingin melaga2kan orang2 Melayu dengan dia sendiri berdiri dibelakang tabir sambil memerhatikan gelagat Melayu yang akan bertempur sesama sendiri.Dia akan tersenyum lebar melihat kebodohan Melayu nanti.
Anonymous said…
dia org report bukan nak ajak bertempur/bergaduh dgan puak-puak bersih tuuu... nak suruh polis ambil tindakan awal contohnya tangkap kepala2 demonstrasi tu! dgar penjelasan dlm video dulu lar.....