..

UNDER CONSTRUCTIONS...


beruk2 BERSHIT buat hal lagi di majlis yang dihadiri oleh PM, ds najib di KL sentral petang tadi. 10 orang ditahan ketika mahu menyerahkan surat kepada PM. bongok tak sudah beruk2 BERSHIT ni... kalo nak serah surat pun guna la saluran yang betul & terhormat, bukan main taram je nak serah kat mana2! nampak sangat beruk2 BERSHIT ni memang terlebih masa lapang, saja2 nak cari pasal... makin meroyan tak puas hati bila perhimpunan haram 9 julai lalu tak berbekas sedikitpun kepada kerajaan BN, sekadar mencelakan lagi perancangan bodoh yang bertahun mereka rencanakan... huaahahaaa!!

10 ditahan ketika cuba serah surat pada Najib

KUALA LUMPUR, 27 Julai: 10 orang temasuk enam anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK) yang ditahan polis di stesen Sentral Kuala Lumpur siang tadi dibebaskan kira-kira jam 5.50 petang selepas diambil keterangan.

Kesemua mereka yang ditahan di Balai Polis Travers itu sebelum ini disoal siasat dibawah Seksyen 105, Kanun Prosedur Jenayah.

Terdahulu, mereka ditahan kira-kira jam 2.50 petang ketika sedang berbaris bersama pelatih PLKN menyambut ketibaan Datuk Seri Najib Razak untuk merasmikan kempen Kibarkan Jalur Gemilang di sini.

Antara yang ditahan termasuklah Timbalan Ketua Penerangan AMK Rozan Azin Mat Rasip, Exco AMK Pusat, Zaki Yamani, Zulfikar Ali Ariffin, Manivannan Gowindasamy, Chegu Sekar dan pembantu ahli parlimen Ampang, Mohamad Fareez Kamal Intidzan.

Insiden berlaku apabila Zaki cuba masuk ke dalam laluan Najib bagi menyerahkan sepucuk surat kepada Perdana Menteri itu.

Sebaik sahaja beliau masuk sambil memanggil "Datuk Seri", empat pengawal peribadi Najib terus memegangnya dan mengheret beliau keluar dari tempat tersebut dan diserahkan kepada anggota polis yang sedia berkawal.

Najib juga dilihat sempat melihat ke arah Zaki dan pergelutan yang berlaku yang hanya berjarak kira-kira satu meter darinya.

Seorang rakannya, Zulfikar pula ditahan apabila cuba menayakan kepada polis kenapa Zaki ditahan dengan cara kasar.

Ekoran itu kesemua mereka yang memakai baju kuning itu ditahan pihak polis. -hahaharakahkahkah-daily


7 das tembakan!:

Anonymous said... July 27, 2011 at 7:39 PM

bertapa biadapnye diorang ni, tak berhenti2 nak buat kacau. dimana ada camera, disitu buat kacau. dioranng ni ingat diorang merupakan malaysian voice ka? quote saudara muniandy dibawah lebih berakal. pedih tapi betul cakap dia.

“setakat tampal poster, pasang bendera atas pokok, guling atas jalan atau demonstrasi jalanan’, that kind of stupid work and stunts belongs to all of the Malays and Indians in the opposition.

you and the rest should read all of muniandy's post here

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=8967104577391350146&postID=5903044038541191109&page=1&token=1311162579275

Anonymous said... July 27, 2011 at 9:27 PM

mana-mana orang pun kalu serbu PM ker Presiden ker sure kena rembat punyer...aperla punya tak beradab punya orang....nama ja melayu tapi bingai...cuba la kalau orang orang BN buat perkara yang sama kat DSAI ker LGE ker....mesti kena terajang gak...masa tue diaorang cakap kita bodola...x tau prosedurla...sebab kepala orang2 yang sokong BERSHIT nie susah nak diBERSIHKAN. nak diJAHANAMKAN bolehler

Anonymous said... July 27, 2011 at 9:36 PM

kurang aja gile mamat botak tu.. kurang aja sgt2.... aku dulu jadi photography amik gamba PM ngan TPM.. dekat sikit je dah kene tolak.. dah kene siku2 sikit dgn bodyguard dia suruh ketepi... ni apetah lagi org nak main serbu meluru tak pasal2... ape punya mangkok la mamat tu.. siap ckp kat polis jgn lebih2.. peh mmg kurang aja... ni la kebangangan yg terserlah ni...

Anonymous said... July 27, 2011 at 10:49 PM

"apa salah saya, apa salah saya" kata si botak, senang je, salah sebab serbu ganggu majlis orang, kalau majlis kahwin pun dok serbu serbu macam tu boleh panggil polis untuk tangkap, kemudian boleh cerita di balai...botak! mengganggu ketenteraman awam tu salah, tau kan,terjerit jerit reformasi,pakai baju kuning tu apa,......polis buat kerja betul,,,

Anonymous said... July 28, 2011 at 4:40 PM

Mmg payah bila otak tu sentiasa diperap dengan perasaan benci yg teramat sangat dengan kerajaan.kepada para pembangkang, henti2 kanlah..

Perbaharui Insurans dan cukai Jalan kenderaan anda dengan AIOMI T&S
Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!!
Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com

Anonymous said... July 28, 2011 at 11:58 PM

asal la UTK tu x lempang je mamat nih... bdk2 anwar ni jgn bg chance.. debik je.. klu aku ada situ aku dh hayun sbijik

Anonymous said... July 29, 2011 at 7:21 PM

Provokasi... Provokasi... Penasihat PKR orang yahudi... inilah dia provokasi yahudi... Dia boleh cakap nak jumpa PM.. salah ke? Dengan memakai baju kuning untuk tujuan provokasi ... tetiba ... dok serbu macam tu... memang la orang tangkap... Sebetulnya ... itu pun tujuan dia orang ni ... nak buat polis tangkap dan lagi bagus kalau polis pukul ... boleh tunjuk kat semua orang kerajaan zalim. Kadang dok pikir juga dia orang ni tak kerja lain ka ... elok pi jaga kawasan lagi baguih...

 
Top