..

UNDER CONSTRUCTIONS...

ehhh, hidup lagi ke??? gua ingat dah mampus... setan sekor ni kalau mampus lagi baik... aman sejahtera malaysia macam dulu2, sebelum exPM pakblah 'let the dog out'!! apapun syukur... secangkir dari dosa2 anuwar telah berjaya di'bersih'kan atas nama kifarah kerana menyebabkan banyak kegawatan berlaku di ibukota hari ini.

atau ini satu lagi DRAMA meraih simpati & menangguhkan perbicaraan 16 julai nanti?? you are a fucking big loser anuwar... majoriti rakyat malaysia menolak BERSHIT perancangan bahalol lu!! sampai bila RAJA DRAMA??



berita, foto & video eksklusif mengenai demo BERSHIT di blog 1PELURU malam nanti!

7 das tembakan!:

Anti Raja Drama Tua said... July 9, 2011 at 6:32 PM

Sampai bila Raja Drama???

YAYA said... July 9, 2011 at 6:34 PM

Yaa betul.... Sampai bila Raja Drama?????.

anti bohmau said... July 9, 2011 at 7:08 PM

ingatkan dah koma tadi...idup lagi ropanya!

...aku harap dia akan terlentang gitu selamanya & kenang kembali segala pembohongannya selama ini...

kalau betul ini mungkin rahmat Allah SWT nak bagi dia insaf sikit! itupun kalau dia nak insaf!!

Anonymous said... July 10, 2011 at 12:50 AM

hahahaha....kesian nya muka engko Mr JUBOR...hahaha

Anonymous said... July 10, 2011 at 9:29 PM

sial betul muka setan kuning nih
pegi mampos lagi baik
anak beranak berlakon tak sudah2

Anonymous said... July 12, 2011 at 4:45 PM

hahaha..mcm2..

"Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com"

Anonymous said... July 12, 2011 at 7:22 PM

kuang ajaq mulut korg nih..nauzubillah..fitnah akhir zaman...

 
Top