PAS GAGAL DALAM SEMUA BIDANG... TERMASUK MENIPU!!

cuba kita singkap kembali apakah rahsia survival politik PAS? tidak sukar kerana semua sudah boleh menghafal. 1) mempergunakan agama untuk kepentingan politik. 2) memburukkan pihak lain kerana tidak mampu membuktikan diri lebih baik dari pihak lain. 3) menagih simpati dengan penipuan dan spekulasi tanpa bukti.

pasca BERSHIT 2.0 menguatkan hujah ke-3 bila kekantoian demi kekantoian terdedah...

alahai kesiannya mat sabu kena naik wilcha...
yang berbalut tengkuk kat sebelahnya tu tak payah pedulilah...
dah sinonim dgan gelaran penipu maha-agung!
mat sabu muncul berkerusi roda dalam satu ceramah selepas BERSHIT 2.0 dengan mendakwa dia telah dirempuh oleh kenderaan 4X4 polis. selepas pendedahan polis dengan rakaman cctv (di bawah) jelas menunjukkan mat sabu tidak dirempuh, tapi tergolek-dog sendiri ketika membuat pusingan U. bila pendedahan ini disiarkan, mat sabu tiba2 menukar statement dia tidak dirempuh oleh 4X4, tapi sebuah proton waja. hahaa... di tahap ini saja mentaliti seorang timbalan presiden PAS!



alfatihah untuk allahyarham baharuddin ahmad
kematian adalah satu 'peluru bazooka' yang paling ditunggu-tunggu oleh penganut2 PAS & pentaksub2 ANUWAR. ini kerana orang mati sudah tidak boleh menjawab atau disiasat, jadi kebarangkalian untuk membongkar penipuan mereka sangat tipis. kita imbas bagaimana kematian teoh beng hock, kugan, aminul rasyid & sarbani mereka 'pergunakan' semaksimum mungkin untuk menjatuhkah kreadibiliti pihak berkuasa, secara tidak langsung mevisualisasikan keburukan kerajaan (BN).

begitu juga dalam kes BERSHIT 2.0... kematian allahyarham baharuddin ahmad ditangisi pada zahirnya, tapi hati mereka bersorak sakan bila muncul juga 'peluru' yang mereka tunggu2 untuk menghentam BN. punca kematian baharuddin diwar-war dan direkayasa dalam pelbagai versi semata-mata untuk menarik simpati rakyat kepada 'perjuangan' mereka, dan membius doktrin kebencian kepada kerajaan (BN).

tapi ketentuan ALLAH mana lagi mahu mereka dustakan bila pihak polis sekali lagi muncul dengan rakaman cctv bagi menepis semua penipuan yang telah mereka canang mengenai kematian baharuddin. ini la balasan ALLAH untuk puak2 yang suka sangat mempolitikkan kematian, bukan redha menerima qada' & qadarNYA...



sukardi tengah diajar mengucap... sepatutnya dia mampus betul 9 julai lalu!
dan ini lawak paling epik BERSHIT 2.0... 'lakonan' suhardi mat isa yang pada mulanya dispekulasikan sebagai allahyarham baharuddin yang meninggal dunia oleh blogger2 & media proPR. anehnya bila sukardi didedahkan 'mati' (pura2 pengsan) sebanyak 2 kali dalam masa tak sampai 3 jam. provokator PAS-PIS-PUS ini sedang dijejaki oleh polis untuk membantu siasatan tapi belum lagi ketemu... entah kat dalam lubang tikus mana dia menyorok skang!! hahahaaa...


konklusi pasca BERSHIT 2.0 membuktikan PAS sememangnya GAGAL dalam semua BIDANG yang mereka ceburi... gagal dalam peranan sebagai pemerintah di kelantan sejak 20 tahun dulu, gagal dalam nawaitu memperjuangkan islam bila sedikit-demi sedikit islaminya terhakis, gagal menjana ekonomi untuk perjuangan parti bila cuma hidup dengan hasil derma di ceramah2... gagal, gagal & gagal dalam semua bidang... termasuk gagal MENIPU!!

**ada video 'panas' di blog 1peluru malam nanti... jangan lupa!!**

Comments

Anonymous said…
Org yg menipu sememangnya akan gagal..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com