..

UNDER CONSTRUCTIONS...

dalam status update di page facebooknya hari ini bekas mufti perlis, dr. asri telah memberi respon peribadi mengenai perhimpunan BERSHIT. nyata sekali dr. asri juga membayangkan satu kemudaratan akan berlaku dari perancangan ini dan menyeru penganjurnya (tentu sekali ditujukan kepada amBABIga) mencari alternatif yang lebih selamat dan aman jika ingin meneruskan perhimpunan.

sebagai individu yang tidak memihak, status dr. asri mendapat respon pelbagai. tapi tentu sekali beruk2 BERSHIT yang tidak sabar2 untuk keluar menginja di jalanan 9 julai nanti hampa dan membantah saranan tersebut.

cuma dr. asri tidak menyatakan bagaimanakan 'pendekatan yang lebih selamat dan aman' yang beliau usulkan. gua sendiri tertanya-tanya. pilihan terakhir adalah mengadakan perhimpunan di stadium... masalahnya mampukah penganut2 PAS/PKR/DAP yang menjadi tunjang menggerakkan BERSHIT mengawal emosi keberukan mereka jika perhimpuan dilakukan di stadium??

ini boleh ditafsir jelas dengan memperingati PERHIMPUNAN SEJUTA RAKYAT (yang tak sampai suku-suku juta pun) yang mereka anjurkan di stadium malawati shah alam pada 2008 bagi memprotes kenaikan harga barang.



cuma dengan insiden 'tunjuk bontot' mereka meroyan dan meracau seperti beruk2 sarkas terlepas, memberontak sesama sendiri hinggakan gay tua, hishamuddin rais (tukartiub) yang membawa band carburator dung membuat persembahan di situ menangis macam budak-budak.

jika sedikit insiden bodoh sesama sendiri mereka boleh bertindak liar, bayangkan seteruk mana fatamorgana yang boleh berlaku di tengah kota kuala lumpur 9 julai nanti, jika jiwa panas mereka tercucuh lagi... provokasi dimulakan oleh pihak POLIS/FRU atau PATRIOT hanya persepsi taboo mereka untuk menutup cela sendiri yang memangnya suka memberukkan keadaan.

himpunan PATRIOT batal
jika perhimpunan BERSHIT dibatalkan!!
PATRIOT terpaksa mengadakan perhimpunan bersebab...
bukan saja2 penuhi masa lapang
macam beruk2 BERSHIT (KLIK SINI WOiii!!)
kami dambakan MALAYSIA yang aman & sejahtera!

13 das tembakan!:

Anonymous said... July 3, 2011 at 9:50 PM

aku akan join sama kalau puak celaka ni berdegil sila standby baju kalau ada

Anonymous said... July 3, 2011 at 10:02 PM

dulu dr asri setuju sgt diadakan perhimpunan nie...skrg dah lain sikit...kalau yg tentu tak baik katakan sahaja tak baik..jgn nak cuba menyebelahi mana2 puak

Anonymous said... July 3, 2011 at 10:10 PM

haha...suka benar pemilik belog ini memberukkan, memB**Ikan org dan mshitkan org...insaflah sebelum kamu sendiri yg menjadi b***k...sesungguhnya pintu taubat masih ada...untuk makluman...BERSIH pada awalnya mmg tidak memudarat krn ia cuma tuntutan untuk keadilan ttp apa bila PATRiot yg mula mahu membuat kacau pade tarikh yg same menyebab keadaan akan berlaku tak selamat dan kecoh...sedarlah bahawa Patriot yg bakal membuat kekecohan...tak tau malu ker...nmpak sangat sebenarnya UMNO yg teras tergugat...Ingat Allah bersama kaum2 yg benar...takutlah pada balasan Allah...ingat lah pemimpin yang adil pemimpin yg disanjung...Bertaubatlah selagi pintu taubat itu masih terbuka...
ALLAHUAKBAR!!!

Anonymous said... July 3, 2011 at 10:33 PM

kalau takut balasan ALLAH..Tak payahlah BERIMAMKAN SI Ambiga tu...

Against The Wind said... July 3, 2011 at 10:34 PM

puak puak pakatan lah harus bertaubat.. demonstrasi ni zaman dulu dulu org yahudi dgn kristian punya kerja.. Nabi tak pernah ajar umat demonstrasi.. guna akal jgn guna nafsu!

Kalau puak pakatan turun sokong Bersih..wajib bagi puak Patriot turun untuk pertahankan agama dan bangsa!

anak kel said... July 3, 2011 at 11:41 PM

Allah bersama orang yang benar. adakah am BABI ga ini orang yang benar.lu fikir la sendiri. atau kau anom 10.10 pm ni anak haram.

Anonymous said... July 3, 2011 at 11:55 PM

kepada penyokong bersih kat sini, JANGAN GUNA AGAMA ISLAM!!! KORANG IKUT AMBIGA SI KAFIR TU PASTU CAKAP KORANG D PIHAK Y BENAR??? ORG ISLAM Y GUNAKAN AGAMANYA DEMI KEPENTINGAN PERIBADI ADALAH ORG MUNAFIK TAU TAK??? nak tulis, tulis je pasal benda lain, jgn pandai2 buat fatwa sendiri klu belum cukup ilmu d dada... JANGAN NODAI KESUCIAN AGAMA ISLAM!!!

Rakus seorang bujang said... July 4, 2011 at 12:03 AM

saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada november ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut akan menghadiri majlis tersebut tarikh resmi akan diberitahu kelak...

Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis berkemungkinan diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..


Tuan boleh menghubungi saya di email dkds@mykmu.net

mya said... July 4, 2011 at 1:19 AM

Anon July 3, 2011 10:10 PM tu Allah dah cabutkan kewarasan berfikir dari hidupnya apa ke, sebab tu dia dah tak tau bezakan yg mana baik dan yg mana buruk utk dirinya.

Satu perkara yg dia tau hanyalah dia dipihak yg benar, Allah berserta dgn dia, orang lain semua salah harus bertaubat. Allahuakbar apa jadahnya kalau orang yg disokongnya berdemo haram tu adalah orang yg mendesak kerajaan membenarkan orang Islam murtad dan bayi orang Islam yg baru lahir pun tak boleh diletakkan agamanya Islam.

Allah jadikan kita manusia, diberi akal lagi suruh berfikir, sudah2lah mengikut emosi, drp Allahuakbar tak tentu hala, lebih baik banyakkan berisytiqfar "ASTAQFIRULLAHAL'AZIM" lagi berfaedah dunia dan akhirat.

Atau mengucaplah banyak2, takut nanti terlupa pulak bagaimana nak mengucap 2 kalimah syahadah.

ana muslim said... July 4, 2011 at 8:06 AM

Pemimpin mcm mana yg bersih kata Allah brsama2 mrk? pemimpin yg suka main dpn dan blkg? Sblm nak tarbiah org lain, ko pg tarbiah pemimpin ko yg giler seks tu. pi sebut pasai hukum aga kt dia. srh dia pi buat smpah laknat dulu. Sdhla. aku bgga jd rakyat msia. aman damai dan senang cari rez. kalau sbk nk htr memorandum, pi jela jmpa agonh teruih. yg hangpa nk cari publ murahan apasai? kalau nk tnjk hero sgt, pi asia barat tu. tlg depa jihad pthankan negara mrk. ngara yg dh aman ni xyah hangpa sbkkan.

Anonymous said... July 5, 2011 at 11:40 PM

setitik darah sebesar sebutir pasir pun dah cukup utk ujian DNA. Kenapa tak nak bagi? Kalau Nak bersumpah pun tak kena pakai duit. Apasal susah sangat? Wahai sdra sdra ku, masih kah tak nampak??? "Kamu dikurniakan mata, tetapi kamu tidak melihat. Telah di metri oleh Allah pada hati kamu, pada penglihatan kamu." Kamu nanti akan melihat azab dtg secara terang dan nyata...............

abg anon said... July 13, 2011 at 12:59 AM

bodoh la ko neh. senang2 nk buat ujian darah/dna. mmg kene manipulate la result die nnti ngan kerajaan umngok korg. bende basic politik kotor puak sendiri pon x paham lg? bahlul.

Anonymous said... July 21, 2011 at 4:54 PM

Semakin kritikal..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com

 
Top